تاریخ انتشار : جمعه 16 شهریور 1403 - 17:08
9 بازدید
کد خبر : 303342

فاجعه آماری شاگردان قلعه‌نویی برابر قرقیزها

فاجعه آماری شاگردان قلعه‌نویی برابر قرقیزها

فرهیختگان: پیروزی میلی‌متری شاگردان امیر قلعه‌نویی مقابل قرقیزستان، علاوه بر افزایش نگرانی‌ها درباره بحران تاکتیکی ملی‌پوشان، فقدان برنامه در رویکرد کادرفنی تیم ملی را بیش از پیش آشکار کرد. نکته‌ای که برای پی‌بردن به آن کافی است نیم‌نگاهی به آمار بازی شب گذشته داشته باشیم. شاگردان قلعه‌نویی تقریبا ۲ برابر قرقیزها مالکیت توپ داشتند. هر چند

فاجعه آماری شاگردان قلعه‌نویی برابر قرقیزها

فرهیختگان: پیروزی میلی‌متری شاگردان امیر قلعه‌نویی مقابل قرقیزستان، علاوه بر افزایش نگرانی‌ها درباره بحران تاکتیکی ملی‌پوشان، فقدان برنامه در رویکرد کادرفنی تیم ملی را بیش از پیش آشکار کرد. نکته‌ای که برای پی‌بردن به آن کافی است نیم‌نگاهی به آمار بازی شب گذشته داشته باشیم.

شاگردان قلعه‌نویی تقریبا ۲ برابر قرقیزها مالکیت توپ داشتند. هر چند برابر تیمی به قدرت و کیفیت قرقیزستان ثبت این آمار دور از انتطار نبود. با این حال فاجعه آماری تیم ملی جایی مشخص می‌شود که تیم مهمان با همین تعداد پاس اندک، دقیقا ۲ برابر ایران شوت داخل چارچوب داشته؛ یعنی به مراتب خطرناک‌تر از ما ظاهر شده است.

با این وجود هیچ بعید نیست که در چند روز آتی یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی به رسم عادت با به رخ کشیدن تعداد پاس‌های ما مقابل قرقیزستان یا تشبیه تعویض‌های عجیب و غریب قلعه‌نویی به تعویض‌های دیدیه دشان، سعی در انکار این ضعف مشهود فنی داشته باشد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn