تاریخ انتشار : جمعه 16 شهریور 1403 - 17:43
14 بازدید
کد خبر : 303375

سورپرایز ویژه برای سامان قدوس در اردوی تیم ملی+ تصاویر

سورپرایز ویژه برای سامان قدوس در اردوی تیم ملی+ تصاویر

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش پارسینه؛ تیم ملی مسیر خود برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ را روز گذشته در اصفهان ادامه داد و در دیدار اول مرحله نهایی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان قرقیزستان بود و در پایان با گلی که مهدی طارمی روی شوت امید نورافکن به ثمر رساند، موفق شد با

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش پارسینه؛ تیم ملی مسیر خود برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ را روز گذشته در اصفهان ادامه داد و در دیدار اول مرحله نهایی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان قرقیزستان بود و در پایان با گلی که مهدی طارمی روی شوت امید نورافکن به ثمر رساند، موفق شد با برتری زمین مسابقه را ترک کند.

تیم ملی به زودی راهی امارات می شود تا آماده دومین دیدار مرحله نهایی شود که سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه در دوبی برگزار خواهد شد.

photo_2024-09-06_15-57-48 (2)

بازیکنان تیم ملی به زودی راهی امارات خواهند شد که در هفته اول موفق شد با نتیجه ۳ بر یک قطر را در خانه‌اش شکست دهد و حالا با روحیه بسیار خوبی به مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی پا می‌گذارد.

در این شرایط و پس از مصاف با قرقیزستان فرصتی برای اعضای تیم ملی پیش آمد تا در اصفهان تولد سامان قدوس را که ۳۰ سال پیش در مالمو سوئد به دنیا آمد و پس از تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای تصمیم گرفت به جای سوئد برای ایران بازی کند، جشن تولد گرفتند.

photo_2024-09-06_15-57-48 (3)

سامان قدوس که طی سال‌های اخیر یکی از بازیکنان همیشگی اردوی تیم ملی بوده ۶ سپتامبر ۱۹۹۲ مصادف با ۱۵ شهریورماه سال ۱۳۷۲ به دنیا آمده و به نظر می‌رسد حضور او در اردوهای ملی فوتبال ایران حداقل تا جام جهانی ۲۰۲۶ ادامه‌دار باشد.

photo_2024-09-06_15-57-49


منبع:


ورزش۳

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn