تاریخ انتشار : جمعه 16 شهریور 1403 - 18:13
17 بازدید
کد خبر : 303405

دیدار وزیر ورزش و رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک در حاشیه بازی‌های پاریس | اخبار ورزشی

دیدار وزیر ورزش و رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک در حاشیه بازی‌های پاریس | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امروز در حاشیه رقابت‌های دوومیدانی در ورزشگاه استاد دو فرانس پاریس، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان با اندرو پارسونز، رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک دیدار کرد. در این دیدار که سیدمحمد پولادگر، سرپرست کاروان «فرزندان ایران» نیز در آن حضور داشت، دنیامالی توسعه ورزش توان‌یابان و جانبازان را

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امروز در حاشیه رقابت‌های دوومیدانی در ورزشگاه استاد دو فرانس پاریس، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان با اندرو پارسونز، رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک دیدار کرد.

در این دیدار که سیدمحمد پولادگر، سرپرست کاروان «فرزندان ایران» نیز در آن حضور داشت، دنیامالی توسعه ورزش توان‌یابان و جانبازان را از مأموریت‌های اصلی خود بر شمرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال توسعه ورزش توان‌یابان و جانبازان به ویژه در رشته‌های بانوان است و در حال برنامه‌ریزی برای پارالمپیک آتی هستیم.

پارسونز نیز ضمن قدردانی از وزیر ورزش برای حضور در بازی‌های پارالمپیک اظهار کرد: باید از ایران بخاطر تمامی حمایت‌های انجام گرفته از ورزش توان‌یابان قدردانی کنم. ایران نمادی از توسعه ورزش توان‌یابان در دنیاست. سال گذشته همکاران من در کمیته اجرایی پس از بازدید از ایران از امکاناتی که کشور شما در اختیار این رشته‌ها قرار داده است تمجید کردند و این باعث امیدواری است.

در پایان این دیدار دنیامالی از رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک برای سفر رسمی به ایران دعوت و پارسونز نیز برای کاروان ایران در ادامه این بازی‌ها آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn