تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1403 - 0:02
15 بازدید
کد خبر : 303721

وزیر ورزش: برای انتخاب معاونان وزارت ورزش عجله نمی‌کنیم

وزیر ورزش: برای انتخاب معاونان وزارت ورزش عجله نمی‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکید رییس‌جمهور این است که برای انتخاب افراد عجله نکنیم و در همین راستا نیز در حال بررسی گزینه‌های مختلف و انتخاب شایسته‌ترین‌ها هستیم. به گزارش گروه ورزش سایت لحظه احمد دنیامالی درباره اهدافش از سفر به فرانسه گفت: سفر کوتاه یک‌ونیم‌روزه‌ای داشتم. دیشب رسیدم و





وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکید رییس‌جمهور این است که برای انتخاب افراد عجله نکنیم و در همین راستا نیز در حال بررسی گزینه‌های مختلف و انتخاب شایسته‌ترین‌ها هستیم.

به گزارش گروه ورزش سایت لحظه احمد دنیامالی درباره اهدافش از سفر به فرانسه گفت: سفر کوتاه یک‌ونیم‌روزه‌ای داشتم. دیشب رسیدم و فردا ظهر هم برمی‌گردم. به دلیل قدردانی از زحمات بچه‌های پارالمپیک ماموریت پیدا کردم این سفر را داشته باشم. ضمن اینکه در این سفر کوتاه با چند تن از روسای فدراسیون‌های جهانی ملاقات خواهم داشت. این سفر بیشتر برای ارزیابی نزدیک وضعیت تیم پارالمپیک بود تا در آینده برای حضور در پارالمپیک لس‌آنجلس برنامه‌ریزی کنیم. برنامه‌های ما در راستای حضور موفق در بازی‌های آسیایی و پس از آن المپیک لس‌آنجلس خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان درباره درخواست ورزشکاران پارالمپیکی برای پاداش برابر با المپیکی‌ها که منجر به قول کیومرث هاشمی، وزیر سابق ورزش، برای حل این موضوع شد، اظهار کرد: یکی از بحث‌هایی که از گذشته داشتیم گله این بچه‌ها بوده که به حق هم بوده است. تصمیم دولت بر این است شرایطی را ایجاد کنیم تا توجه ویژه به معلولان در سطح کشور داشته باشیم. بخشی از آن مربوط به توجه به قهرمانان ورزشی است و بخش‌های دیگر هم شامل شهرسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روها و ساختمان‌هاست که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد. طبیعتا بحث سالمندان و نابینایان را هم داریم و باید کار گسترده‌ای در سطح ملی داشته باشیم. در گذشته کارهایی انجام شده اما رضایتبخش نیست و باید به صورت ویژه به این امور توجه شود.








منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn