تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1403 - 11:01
9 بازدید
کد خبر : 304178

واکنش‌های کنایه‌آمیز به یک توئیت و کاربرانی که شوخی را جدی گرفتند

واکنش‌های کنایه‌آمیز به یک توئیت و کاربرانی که شوخی را جدی گرفتند

چند روز پیش یک اکانت در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار پستی مدعی شد که پروژه ساخت ورزشگاه ۱۲۰ هزار نفری در شهر تهران در دوره دولت ابراهیم رئیسی در حال انجام بوده که دولت پزشکیان آن را لغو و از دستور خارج کرده است. این توییت که با یک تصویر ساخته‌شده توسط هوش مصنوعی

چند روز پیش یک اکانت در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار پستی مدعی شد که پروژه ساخت ورزشگاه ۱۲۰ هزار نفری در شهر تهران در دوره دولت ابراهیم رئیسی در حال انجام بوده که دولت پزشکیان آن را لغو و از دستور خارج کرده است. این توییت که با یک تصویر ساخته‌شده توسط هوش مصنوعی همراه شده بود موجی از واکنش‌های کنایه‌آمیز کاربران را به همراه داشت.

اما به گزارش خبر آنلاین، پروژه ساخت ورزشگاه بزرگ ۱۲۰ هزار نفری در تهران، که مدتی توجه زیادی را به خود جلب کرده بود، بدون اینکه حتی آغاز شود، به طور رسمی از دستور کار خارج شد و به تاریخ پیوست. این ورزشگاه که قرار بود یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین ورزشگاه‌های جهان باشد، به دلیل مسائل مختلف از جمله مشکلات مالی، عدم تأمین منابع و تغییرات در اولویت‌های عمرانی، هرگز به مرحله اجرا نرسید.

کاربران با انتشار تصاویر تولیدشده توسط هوش مصنوعی و داستان‌سازی به سبک کاربری که این ماجرا را شروع کرد، به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

اما در این میان برخی کاربران به اشتباه، این متن‌های تمسخرآمیز را واقعی تصور کرده و در گروه‌های مختلف انتشار داده‌اند. در همین باره حسین صارمی (روزنامه‌نگار) نوشت: توئیت محمد آبتکی که برای تمسخر یک توئیت کذب زده شده بود در ایتا بعنوان توییت جدی در حال انتشار است!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn