تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1403 - 12:10
11 بازدید
کد خبر : 304249

سینا ضیغمی نژاد: می‌جنگم و بازمی‌گردم – آفتاب نو | اخبار ورزشی

سینا ضیغمی نژاد: می‌جنگم و بازمی‌گردم – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، ضیغمی نژاد امروز شنبه در ورزشگاه لادیفنس در ماده ۲۰۰ متر مختلط SM۱۰ شرکت کرد و با ثبت زمان ۲:۳۰.۵۱ به کار خود پایان داد و از راهیابی به مرحله پایانی بازماند. ضیغمی نژاد در خصوص این رقابت گفت: من هر چه داشتم وسط گذاشتم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، ضیغمی نژاد امروز شنبه در ورزشگاه لادیفنس در ماده ۲۰۰ متر مختلط SM۱۰ شرکت کرد و با ثبت زمان ۲:۳۰.۵۱ به کار خود پایان داد و از راهیابی به مرحله پایانی بازماند.

ضیغمی نژاد در خصوص این رقابت گفت: من هر چه داشتم وسط گذاشتم اما واقعیت این است که شنای دنیا خیلی از ما جلوتر است و آنها علمی تر به مقوله شنا نگاه می‌کنند و طبیعتا بهتر هم نتیجه می‌گیرند.

شناگر ایران افزود: من در نخستین پارالمپیک خود حضور پیدا کرده ام و اینجا بهترین‌های دنیا جمع اند همین امر کار را سخت می کند با این حال ناامید نیستم و با حضور در رقابت‌های جهانی ، رکورد خودم را ارتقا می‌دهم.

ضیغمی نژاد در پایان گفت: در شش ماه گذشته در خوابگاه بوده ام و هر تلاشی را انجام دادم تا عملکرد خوبی داشته باشم. قول می‌دهم‌ با تلاش و کوشش بتوانم رکورد بهتری را به ثبت برسانم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn