تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1403 - 14:00
13 بازدید
کد خبر : 304368

اخراج هفته سوم، کمی مشکوک نیست؟ | اخبار ورزشی

اخراج هفته سوم، کمی مشکوک نیست؟ | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان، شرایطی که از ابتدا قابل پیش‌بینی بود به واقعیت نزدیک شده است. گفته می‌شود که مدیران هلدینگ خلیج فارس در حال نهایی کردن برکناری جواد نکونام و عقد قرارداد با ایویلو پتف، سرمربی بلغاری، به‌عنوان جانشین او هستند.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان، شرایطی که از ابتدا قابل پیش‌بینی بود به واقعیت نزدیک شده است. گفته می‌شود که مدیران هلدینگ خلیج فارس در حال نهایی کردن برکناری جواد نکونام و عقد قرارداد با ایویلو پتف، سرمربی بلغاری، به‌عنوان جانشین او هستند.

نکونام از ابتدا بدون ثبات

جواد نکونام از آغاز فصل جایگاه مستحکمی در استقلال نداشت و حالا با شایعات پیرامونش، به نظر می‌رسد که به خروج از تیم بسیار نزدیک شده است. در این میان، از ایویلو پتف به‌عنوان گزینه‌ی اصلی جانشینی نکونام یاد می‌شود. اما قبل از این تغییر، فسخ قرارداد نکونام باید انجام شود، مسئله‌ای که هنوز مشخص نیست چگونه پیش خواهد رفت.

آیا سه هفته برای سنجش عملکرد مربی کافی است؟
با وجود این‌که تنها سه هفته از آغاز لیگ برتر گذشته است، این زمان کوتاه نمی‌تواند معیار مناسبی برای ارزیابی عملکرد نکونام باشد. برکناری او در این مرحله، از نظر بسیاری، تصمیمی عجولانه به نظر می‌رسد. از سوی دیگر، مدیران باشگاه استقلال باید در صورت قطع همکاری با نکونام، تمام حقوق وی و دستیارانش را بپردازند، که این موضوع می‌تواند ضرر مالی سنگینی را برای باشگاه به همراه داشته باشد.

مذاکره با فرهاد مجیدی و چرایی تمدید قرارداد

از طرفی، مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال، انجام شده است؛ اما مجیدی برای بازگشت به تیم پاسخ منفی داده است. این سوال هم اکنون مطرح است: اگر مدیران هلدینگ خلیج فارس تمایلی به ادامه همکاری با نکونام نداشتند، چرا قراردادش را تمدید کردند و اگر تصمیم به همکاری با او بود، چرا پس از سه هفته از فصل، این تصمیم تغییر کرده است؟

گفته می‌شود احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل سابق باشگاه صباباطری، به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره، از مخالفان اصلی جواد نکونام است و دیدگاه مثبتی نسبت به او ندارد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn