تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1403 - 15:27
21 بازدید
کد خبر : 304461

چرا بازیکنان تیم ملی باید فحش بخورند؟/ نمره مدیران باشگاه استقلال منفی است؛ آنها الفبای مدیریت را بلد نیستند

چرا بازیکنان تیم ملی باید فحش بخورند؟/ نمره مدیران باشگاه استقلال منفی است؛ آنها الفبای مدیریت را بلد نیستند

جامعه ورزشی آفتاب نو: امیرحسین صادقی در مورد اتفاقاتی که در باشگاه استقلال در حال رخ دادن است به آفتاب نو گفت: من تجربه چند سال گذشته و شخص خودم را می گویم و حواشی که در این باشگاه وجود دارد را تجربه کرده ام و اتفاقا همین مورد را هم تجربه کرده ام. سوال

جامعه ورزشی آفتاب نو:

امیرحسین صادقی در مورد اتفاقاتی که در باشگاه استقلال در حال رخ دادن است به آفتاب نو گفت: من تجربه چند سال گذشته و شخص خودم را می گویم و حواشی که در این باشگاه وجود دارد را تجربه کرده ام و اتفاقا همین مورد را هم تجربه کرده ام. سوال من این است که چه کسی مسول جمع کردن حواشی باشگاه، مربی و بازیکنان است؟ چه کسی باید جوابگو هواداران استقلال باشد؟ سمت هایی که در باشگاه است از نظر من هیچ کارآیی ندارد. من نمی دانم این اتفاق هایی که افتاده چرا به این شکل رقم می خورد و چه کسی مسوول است؟ هیات مدیره، مدیرعامل، سرپرست و خیلی کسایی که در باشگاه هستند باید جوابگو باشند. من سعی کردم کمتر صحبت کنم. چند وقت پیش گفتم چرا نکونام سکوت کرده است؟ مصاحبه هایش در مورد بازیکنان، امکانات و … موجود است اما بعد از یک ماه و نیم دیدم آقا جواد صحبت کرده است و این مسائل و حرف هایی که زد قابل پیش بینی بود. چطور ۳ بازیکن بیرون مانده اند و الان مهرداد محمدی می خواهد جدا شود؟ چرا کسی جوابگو نیست؟ یک مساله بچگانه در استقلال اتفاق اتفاق  افتاده است.

کاپیتان اسبق استقلال می گوید شرایط کل فوتبال ایران ناراحت کننده است: یکی بگوید چرا ورزشگاه آزادی به این روز افتاده است و چطور می خواهیم در آسیا میزبانی کنیم؟ بازی تیم ملی را دیدید؟ به بازیکن ملی پوش فحاشی می شود، نمی دانم چرا فوتبال به این روز افتاده است. عربستان، امارات و قطر به خاطر مدیریت پیشرفت کرده اند نه به خاطر پول شان. افغانستان هم پیشرفت کرده است و استادیوم امام رضا را به آنها داده اند ولی به تیم های ایرانی نمی دهند. منظور من این نیست که در فوتبال مدیر وجود نداد ولی شرایط به سمتی کشیده شده که مدیران ناکارآمد روی کار آمده اند.

صادقی می گوید استقلال بیشتر از هر تیمی از اتفاق های مدیریتی ضرر کرده است: استقلال خیلی بیش از حد صدمه دیده است. دخالت نمی شود کرد و اگر حرفی بزنیم، می شویم جیره خوار فلان فرد. از فضای مجازی همه دارند آسیب می بینند. فضای مجازی شده سرطان برای جوانان ما و متاسفانه هرفردی می تواند خط بدهد و از آن منفعت ببرد.

او در مورد شایعاتی که در مورد برکناری نکونام وجود دارد هم گفت: ما به چه دیدگاهی رسیداه ایم که می خواهیم هفته سوم مربی عوض کنیم؟ فضای مجازی تاثیرگذار است یا مدیریت قرار است مربی را عوض کند؟  فوتبال مجازی نیست و نمی شود با چند پست اینستاگرامی سرمربی را تغییر داد. خدا می داند چقدر در فضای مجازی هزینه می شود ولی ناراحتی اش برای چه کسی می ماند؟ برای هوادارانی که فریب خورده اند. شما مگر برای ۳ هفته سرمربی گرفته اید؟ شما دارید به پیکره استقلال لطمه می زنید. نتوانستید یک مرادمند را حفظ کنید. اصلا استقلال نیاز به بازیکن در پست هافبک بوسنیایی نداشت. نتوانسته اید سقف را رعایت کنید. نمره شما منفی است. شما الفبای مدیریت را بلد نیستید.

امیرحسین صادقی در پایان گفت: ۲ ماه پیش استعلام خواسته ایم که می توانیم کار کنیم یا نه؟ ما درآمدمان از فوتبال است و کار دیگری نداریم. هنوز هیچ خبری به ما نداده اند. این از وضعیت مدیریت فوتبال است، آن هم از وضعیت زمین های اصفهان، مگر می شود نبینید چمن خراب شده است؟ مدیرانشان هم زبان شان دراز است و اشتباهات شان را گردن نمی گیرند. واقعا نمی دانم در مورد فوتبال چه باید بگویم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn