تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1403 - 15:59
10 بازدید
کد خبر : 304500

کاپیتان تیم ملی ایران در آستانه تاریخ‌سازی در جام جهانی فوتسال – آفتاب نو | اخبار ورزشی

کاپیتان تیم ملی ایران در آستانه تاریخ‌سازی در جام جهانی فوتسال – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان از ۲۴ شهریور با حضور ۲۴ تیم برتر جهان به میزبانی کشور ازبکستان برگزار خواهد شد و شاگردان وحید شمسایی در مرحله گروهی با فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا هم گروه هستند. علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی ایران که تجربه حضور

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان از ۲۴ شهریور با حضور ۲۴ تیم برتر جهان به میزبانی کشور ازبکستان برگزار خواهد شد و شاگردان وحید شمسایی در مرحله گروهی با فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا هم گروه هستند.

علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی ایران که تجربه حضور در ۵ دوره جام جهانی را در کارنامه دارد و یکی از ۱۴ بازیکن وحید شمسایی در این مسابقات است در آستانه دستیابی به یک رکورد تاریخی قرار دارد.

در ۹ دوره‌ای که جام جهانی فوتسال برگزار شده است علی اصغر حسن زاده، فالکائوی برزیلی و کریستین بوروتو آرژانتینی با ۵ حضور، بیشترین تجربه را در این مسابقات دارند و حسن زاده و بورتو این فرصت را دارند که با حضور در ازبکستان بتوانند با ۶ دوره حضور، از فالکائو عبور کنند و نام خود را در تاریخ این بازی‌ها جاودانه سازند.

علاوه بر این، در بین ۳۳۶ بازیکن حاضر در جام جهانی ۲۰۲۴، کریستین بوروتو و علی حسن زاده با ۱۳ گل، بازیکنانی هستند که بیشترین گل را در تاریخ جام جهانی به ثبت رسانده اند و این فرصت را دارند که با گلزنی در این دوره، رکورد خود را بهبود ببخشند. پس از آنها دو بازیکن از تیم تایلند سوفاووت توئانکلانگ (۱۲ گل زده) و جیراوات سورنوویچیان (۱۰ گل زده)، آلن برندی آرژانتینی (۹ گل زده)، فرائو برزیلی (۹ گل زده) و سرجیو لوزانو اسپانیایی (۹ گل زده) قرار دارند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn