تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1403 - 16:44
13 بازدید
کد خبر : 304544

این چمن، فوتبال ما را از سکه انداخت | اخبار ورزشی

این چمن، فوتبال ما را از سکه انداخت | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم های ملی ایران و قرقیزستان در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار شد ، که این دیدار با پیروزی یک بر صفر ایران همراه بود. اما چیزی که در این رقابت بیشتر از هرچیز دیگری به چشم می خورد کیفیت چمن ورزشگاه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم های ملی ایران و قرقیزستان در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار شد ، که این دیدار با پیروزی یک بر صفر ایران همراه بود.

اما چیزی که در این رقابت بیشتر از هرچیز دیگری به چشم می خورد کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر بود.

چمنی که نه تنها در ورزشگاه فولادشهر بلکه در بیشتر ورزشگاه های ایران شرایط عجیبی دارد، کیفیت بد و زننده که علاوه بر تاثیرگذاری روی عملکرد بازیکنان روی دید مخاطب هم تاثیر می گذارد.

از سوی دیگر تصاویر این دیدار در فضای مجازی دست به دست شد و سوژه جهان قرار گرفت. جایی که می توان تفاوت عجیبی را بین چمن دیدار قطر و امارات با ایران و قرقیزستان مقایسه کرد.

چطور می شود که همچین اتفاقی رخ دهد و مسئولی از این آبروریزی جلوگیری نکند؟

تیم ملی برای بازی با قرقیزستان فقط یک چمن خوب، مرتب، هموار و سرسبز داشت که آن هم در سیرجانی است که نه هتل ۵ ستاره دارد و نه فرودگاه.

هیچ یک از چمن های کشور هموار، سبز و مناسب برای بازی فوتبال نیست و باید دید تا کی این آبروریزی به پایان می‌رسد.

حتی کاپیتان تیم ملی ایران هم در نشست خبری بعد از بازی با قرقیزستان این مسئله را مطرح کرد که چه امکاناتی در ایران وجود دارد که انتظار بازی خوب دارید؟ با این شرایط نمی‌شود بازی کرد، حتی این چمن از زمان فوتبال بازی کردن امیر قلعه نویی هم بدتر است.

بازی های لیگ نخبگان آسیا هم بزودی قرار است که آغاز شود و ایران باز هم باید میزبان چهره های بزرگ دنیا ازجمله کریستیانو رونالدو باشد و این برای بار دوم است که رونالدو با یاران به ایران میاید و ورزشگاه مناسبی برای میزبانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn