تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1403 - 18:10
37 بازدید
کد خبر : 304624

فرشید سمیعی با یک تبریک، خرجش را از شهریاری جدا کرد/ تولدت مبارک جواد، خوش آمدی پتف!

فرشید سمیعی با یک تبریک، خرجش را از شهریاری جدا کرد/ تولدت مبارک جواد، خوش آمدی پتف!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، شب گذشته صفحه رسمی باشگاه استقلال پست مشترکی با صفحه رسمی باشگاه اوساسونا به مناسبت روز تولد جواد نکونام، سرمربی خود منتشر کرد و این روز را به جواد نکونام تبریک گفت. اما پشت پرده این تبریک از سوی باشگاه استقلال، هدف فرشید سمیعی مدیرعامل این باشگاه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، شب گذشته صفحه رسمی باشگاه استقلال پست مشترکی با صفحه رسمی باشگاه اوساسونا به مناسبت روز تولد جواد نکونام، سرمربی خود منتشر کرد و این روز را به جواد نکونام تبریک گفت. اما پشت پرده این تبریک از سوی باشگاه استقلال، هدف فرشید سمیعی مدیرعامل این باشگاه است که گفته می شود فرشید سمیعی با انتشار این پست قصد مبرا کردن خودش در ماجرای اختلاف احمد شهریاری و جواد نکونام را دارد.

با توجه به ماجراها و حواشی پیش آمده در هفته های اخیر و انتشار خبر برکناری جواد نکونام، اخباری در روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود مبنی بر اینکه چند روز پیش جلسه ای در داخل باشگاه استقلال با هدف اخراج جواد نکونام برگزار شده است و مدیران این باشگاه، قصدشان زمینه سازی برای حذف نکونام بود.

انتشار پست تبریک باشگاه استقلال از سوی فرشید سمیعی این گمانه زنی را میان هواداران تیم استقلال به وجود آورده است که فرشید سمیعی با انجام این گونه کارها به دنبال سفیدنمایی و ظاهر سازی است و رویه جدید سمیعی با جلسات برگزار شده داخل باشگاه استقلال با هدف اخراج نکونام و تاکید به ضرورت فضاسازی در کانال های هواداری منافات دارد.

گفتنی است پس از انتشار خبر اختلاف احمد شهریاری و جواد نکونام، برخی کانال های تلگرامی در تلاشند به هواداران تیم استقلال ثابت کنند فرشید سمیعی نقشی در اخراج نکونام نداشته و حامی سرمربی استقلال است، آن هم درست در روزی که مدیرعامل استقلال برای پتف بلغار بلیت سفر به تهران را ارسال کرده است.

یعنی همان موقع که دوستان داشتند به اتفاق اوساسونایی ها برای جواد نکونام تولدت مبارک می خواندند در حال خوش آمدگویی به جانشین بلغاری جواد هم بودند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn