تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1403 - 18:35
38 بازدید
کد خبر : 304654

استعلام آفتاب نو از سرمربی پرتغالی؛ آیا باشگاه استقلال با ساپینتو تماس گرفت؟

استعلام آفتاب نو از سرمربی پرتغالی؛ آیا باشگاه استقلال با ساپینتو تماس گرفت؟

به گزارش آفتاب نو، وضعیت لرزان نیمکت استقلال سبب شده نام‌های زیادی به این تیم لینک شوند. در کنار چند گزینه خارجی که شنیده می‌شود میان آنها مربی بلغارستانی از شانس بیشتری برخوردار است، در فضای مجازی نام آندریا استراماچونی و ریکاردو ساپینتو هم مطرح شده؛ دو سرمربی خارجی سابق آبی‌ها که هواداران هنوز هم

به گزارش آفتاب نو، وضعیت لرزان نیمکت استقلال سبب شده نام‌های زیادی به این تیم لینک شوند. در کنار چند گزینه خارجی که شنیده می‌شود میان آنها مربی بلغارستانی از شانس بیشتری برخوردار است، در فضای مجازی نام آندریا استراماچونی و ریکاردو ساپینتو هم مطرح شده؛ دو سرمربی خارجی سابق آبی‌ها که هواداران هنوز هم از سبک بازی تیم‌های آنها خاطرات خوشی دارند. البته که بازگشت استراماچونی به ایران بسیار بعید است اما ساپینتو از این نظر شانس بیشتری دارد. در همین راستا با مدیربرنامه‌های وی تماس گرفتیم تا صحت و سقم این شایعه را جویا شویم.

ایجنت رسمی این سرمربی پرتغالی در پاسخ به استعلام ما به پاسخی کوتاه بسنده کرد: «هنوز هیچ پیشنهادی از سمت ایران و به خصوص استقلال به ما ارائه نشده است. تا آنجایی که من می‌دانم، استقلال تیم بزرگ با هوادارانی فوق العاده است اما چون پیشنهادی نرسیده و شنیده‌ام این تیم هنوز سرمربی دارد، شاید حرفه‌ای نباشد در این خصوص صحبت کنیم.»

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn