تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1403 - 18:42
10 بازدید
کد خبر : 304659

حسن زاده رکورددار جام جهانی می شود/ لیگ ایران در رده دوم

حسن زاده رکورددار جام جهانی می شود/ لیگ ایران در رده دوم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان از روز ۲۴ شهریور آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان در گروه F با فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا همگروه است. سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در فاصله هفت روز تا شروع مهمترین رویداد فوتسال جهان، به برخی از آمارهای این رقابت‌ها

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان از روز ۲۴ شهریور آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان در گروه F با فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا همگروه است.

سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در فاصله هفت روز تا شروع مهمترین رویداد فوتسال جهان، به برخی از آمارهای این رقابت‌ها اشاره کرد که در بخشی از آن آمده است: «پس از اسپانیا که ۳۹ بازیکن از لیگ این کشور در جام جهانی به میدان می‌روند، ۱۸ بازیکن از لیگ‌های ایران و پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۴ بازی می‌کنند و این کشورها، پس از اسپانیا در جایگاه دوم قرار دارند.

همچنین علی‌اصغر حسن‌زاده بازیکن ایران به همراه کریستیان بوروتو از آرژانتین تاکنون ۱۳ بار در جام جهانی موفق به گلزنی شده‌اند و بهترین گلزن این جام در میان بازیکنان حاضر در این دوره به شمار می‌روند.

حسن‌زاده و بوروتو برای پنجمین دوره در مسابقات جام جهانی شرکت می‌کنند و در کنار فالکائوی برزیلی که از فوتسال خداحافظی کرده است، رکورددار حضور در جام جهانی فوتسال خواهند شد. حسن‌زاده اولین بار در سال ۲۰۰۸ تجربه بازی در جام جهانی را به دست آورد».

شاگردان وحید شمسایی روز ۲۶ شهریور مقابل ونزوئلا به میدان می‌روند و روز ۲۹ شهریور به مصاف گواتمالا خواهند رفت. آخرین دیدار ایران در مرحله گروهی، روز اول مهر برابر فرانسه خواهد بود.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn