تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1403 - 18:52
29 بازدید
کد خبر : 304666

دانشگر کلافه از اتفاقات پیرامون خودش و سپاهان (عکس)

دانشگر کلافه از اتفاقات پیرامون خودش و سپاهان (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، دانشگر با وجود اینکه همچنان یک سال دیگر با باشگاه سپاهان قرارداد دارد، طی هفته‌های اخیر با پیشنهادی از سوی باشگاه کلبای امارات مواجه شد و در شرایطی که خودش تمایل داشت که اردوی سپاهان را برای تجربه یک ماجراجویی جدید و ملحق شدن به قایدی و مغانلو ترک کند، اما

به گزارش “ورزش سه”، دانشگر با وجود اینکه همچنان یک سال دیگر با باشگاه سپاهان قرارداد دارد، طی هفته‌های اخیر با پیشنهادی از سوی باشگاه کلبای امارات مواجه شد و در شرایطی که خودش تمایل داشت که اردوی سپاهان را برای تجربه یک ماجراجویی جدید و ملحق شدن به قایدی و مغانلو ترک کند، اما با مخالفت مدیران باشگاه اصفهانی چاره‌ای جز ماندن و پایبندی به قراردادش ندارد.

ماجرا از این قرار است که سیاوش یزدانی این روزها به دلیل مسائل انضباطی از تمرینات سپاهان دور مانده و ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی این بازیکن را در اختیار مدیران باشگاه قرار داده تا درباره آینده او تصمیم بگیرند. 

انتظار می‌رفت که سیاوش یزدانی با شروع دوباره تمرینات سپاهان و در حالی که ملی‌پوشان این تیم در اردو حضور ندارند، به سایر نفرات ملحق شود و اجازه تمرین پیدا کند اما این اتفاق رخ نداده تا همچنان سرنوشت مدافع خبرساز سپاهانی‌ها در هاله‌ای از ابهام بماند. 

شاید اگر سیاوش یزدانی به اردوی سپاهان باز می‌گشت و اجازه تمرین پیدا می‌کرد، مدیران باشگاه به محمد دانشگر هم اجازه جدایی می‌دادند، اما با اتفاقاتی که رقم خورده، دانشگر هم بابت عدم صدور رضایت‌نامه برای جداییش ناراحت است و هم باید با غم جدایی احتمالی سیاوش یزدانی یکی از دوستان نزدیکش کنار بیاید.

استوری محمد دانشگر شاید کنایه‌ای به شرایط عجیب خود در سپاهان باشد و او به صورت غیر مستقیم به هر دو موضوع اشاره کرده و گفته که این روزها را با کلافکی پشت سر می‌گذارد.

2078117

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn