تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1403 - 2:29
9 بازدید
کد خبر : 305086

چیدمان شیک و طلایی پذیرایی کوچولو / تو خونه ای که یک قد برداری میرسی تهش اینجوری خوبه

چیدمان شیک و طلایی پذیرایی کوچولو / تو خونه ای که یک قد برداری میرسی تهش اینجوری خوبه

شایانیوز- این روزا دیگه همه آپارتمان ها نقلی شدن و در واقع دست یافتن به خونه های متراژ بالا و پذیرایی های بزرگ واسمون شده جزو محالات. اگر شما هم از دست افراد یا خانواده هایی هستید که خونتون کوچیکه و فکر میکنید داشتن دیزاین و چیدمان شیک کار سختیه و یا حتی نشدنیه، باید بدونید

شایانیوز- این روزا دیگه همه آپارتمان ها نقلی شدن و در واقع دست یافتن به خونه های متراژ بالا و پذیرایی های بزرگ واسمون شده جزو محالات. اگر شما هم از دست افراد یا خانواده هایی هستید که خونتون کوچیکه و فکر میکنید داشتن دیزاین و چیدمان شیک کار سختیه و یا حتی نشدنیه، باید بدونید که سخت در اشتباهید چرا که ایده های فراوونی وجود دارن که میتونن فضای پذیرایی کوچیک خونه شما رو طوری چیدمان کنند که که هم خوشگل باشه و هم فضای زیادی رو اشغال نکنه. پس اگر شما هم به دنبال ایده هایی جهت خوشگلاسیون منزل کوچیکتون هستید و دلتون میخواد تا یه فضای منحصر به فرد داشته باشید، اصلا این مطلب رو از دست ندید و با ادامه مقاله ما همراه باشید تا به یه دیزاین دوست داشتنی برسیم.

beginner-guide-to-choose-furniture-768x570

آثار هنری تو چیدمان اتاق خواب کوچولو

هیچ فضایی حتی اگه با گرون ترین وسایل هم دیزاین شده باشه، باز اگر یک اثر هنری نداشته باشه کامل نخواهد شد و پذیرایی هم از این قاعده مستثنی نیست. در اینجا باید گفت فرقی هم نداره که اثر هنری مورد نظر شما یک پرینت ساده قاب شده باشه، یا یا یک مجسمه ارزشمند و زیبا، در هر حالت فضای شما به چنین عنصری نیاز دارد.

به جهت رسیدن به یک اتاق پذیرایی با انرژی و دارای روح، باید به دنبال رنگهای زنده و ابعاد بزرگ باشید. مثلا به طور مثال فضای اتاق پذیرایی که در تصویر پایین هست رو ببینید ، که اون قاب های جذاب و متناسب، چطور به فضا روح و هویت هدیه داده اند.

06192019-how-to-decorate-your-living-room-facebook-1

یه دیوار خاص و غیر منتظره معجزه‌ست

یک دیوار خاص  متفاوت هم میتونه تکان دهنده یک فضای کوچک باشه. درست مثل آثار هنری، میتونید با یک دیوار تغییر منحصر به فردی در فضای پذیرایی ایجا کنید. در واقع وجود چنین دیواری میتونه در اتاق مورد نظر شما یک مرکز توجه بسیار جذاب و البته چشمگیر بسازه که از طرفی هم بهش عمق و شخصیت بخشیده.

شما میتونید از یکم دیوار با رنگ متفاوت استفاده کنید و یا اینکه دیواری که پوشیده شده از قاب های خوشگل با رنگ آمیزی منحصر به فرد و اجاره بدین این دیوا به محیط پذیرایی تون حس متفاوت و مدرن بودن بخشه. از اونجایی که این دیوا بخشی کوچیک از منزل شماست خیلی هزینه بردار نیست اما با تاثیری بسیار قبل توجه.

1ba1a484f09c8063331e70ddfc11a30f

پنجره ها عجیب اهمیت دارن

نور میتونه تو بزرگتر نشون دادن هر فضا موثر اشه. پس اگر پنجره تو پذیرایی تون داشته باشید در واقع به نفع خودتون کار کردین و با راه دادن نور به خونه محیط رو دلبازتر نشون خواهید داد.

از طرفی هم مناسب ترین مدل پرده برای چنین فضایی پرده هایی که لایه لایه و بلند هستند می باشد که به کف میرسند. در واقع این سبک پرده باعث میشه تا سقف اتاق بلند تر و محیط بزرگتر از حد واقعیش به نظر برسه.

یادتون نره که چیدمان مبلمان جلوی پرده رو از یاد نبرید و از سویی هم اگر پنجره ها کوتاه هستند پرده رو کمی ضخیم تر در نظر بگیرید.

monochrome-small-living-room-ideas-at.home_.with_.no_.19

حرکت و جابه جایی به ذهن و روحت تنوع میبخشن

اگر دلتون میخواد تا یه پذیرایی کوچی رو با ظاهری ظریف و در عین حال قدرتمند دیزاین کنید، پس حتم از ترکیب عناصر با اکسسوری ها غافل نشید. میتونید به جای اینکه دنبال یه آیتم تزیینی بزرگ و منفرد باشید، از اکسسوری های پویا با فرم و ویژگی های منحصر به فرد بهره ببدیو. این حرکت شاید براتون چالش برانگیز باشه، اما اگر خلاق باشید و به گزینه های کمی دور از ذهن فکر کنید، نمایی بسیار جذاب و تونیک خواهید ساخت.

danforth-semi-768x488

آینه برگ برنده فضاهای کوچولو

آینه نیز یکی از موثر ترین لوازم جهت بزرگتر نشون دادن فضاست که میتوتن با ایجاد خطای دید، اتاق مورد نظر رو بزرگتر نشون بده. در واقع با انعکاس نور، به روشن تر و همچنین پر زرق و برق شدن اتاق خود کمک داشته اید.

این رو فراموش نکنید که هرچی اتاق روشن تر باشه بزرگتر هم دیده خواهد شد، به همین دلیل آینه میتونه ایده ای مناسب برای این هدف باشه. آینه رو جایی قرار بدین که بتونه خیلی راحت نور طبیعی رو منعکس کنه. اکسسوری های براق و فلز در اطراف آینه میتونن جذاب باشند.

IPCIMMGLPICT000001054499-Ideal-home-small-living-room

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn