تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1403 - 2:38
11 بازدید
کد خبر : 305095

تخصیص بیش از ۲۵ هزار قطعه سکه در حراج امروز مرکز مبادله

تخصیص بیش از ۲۵ هزار قطعه سکه در حراج امروز مرکز مبادله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: امروز ۱۷ شهریور شانزدهمین حراج سکه طلا با تخصیص ۲۵ هزار و ۷۰۴ قطعه انواع سکه طلا به پایان رسید در این حراج، ۱۱ هزار و ۵۲۱ قطعه تمام سکه، ۹۲۰۱ قطعه ربع سکه و ۴۹۸۲

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: امروز ۱۷ شهریور شانزدهمین حراج سکه طلا با تخصیص ۲۵ هزار و ۷۰۴ قطعه انواع سکه طلا به پایان رسید در این حراج، ۱۱ هزار و ۵۲۱ قطعه تمام سکه، ۹۲۰۱ قطعه ربع سکه و ۴۹۸۲ قطعه نیم سکه به متقاضیان تخصیص داده شد از مجموع ۲۷ هزار و ۴۸۳ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۱۱ هزار و ۵۲۱ قطعه با میانگین قیمت ۴۱ میلیون و ۹۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

این مقام مسئول افزود: همچنین، از مجموع ۱۶ هزار و ۹۴۵ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۹۲۰۱ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۱۶۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

او در خصوص نتیجه حراج نیم سکه هم عنوان کرد: در حراج نیم سکه نیز ۱۱ هزار و ۸۷ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۴۹۸۲ قطعه با میانگین قیمت ۲۱ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان تخصیص داده شد. روشن است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn