تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1403 - 2:43
21 بازدید
کد خبر : 305098

یک طلا و ۲ برنز برای کشتی ایران در شبِ دوم قهرمانی جهان

یک طلا و ۲ برنز برای کشتی ایران در شبِ دوم قهرمانی جهان

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از طلایی شدن علی خرمدل در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان، امشب شاگردان غلامرضا محمدی با علی کرم‌پور در ۷۰ کیلو و مهدی یوسفی در ۷۹ کیلوگرم به ۲ مدال برنز رسیدند. کرم‌پور در دیدار رده‌بندی وزن ۷۰ کیلوگرم با شکست ۹-۴ گوگا

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از طلایی شدن علی خرمدل در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان، امشب شاگردان غلامرضا محمدی با علی کرم‌پور در ۷۰ کیلو و مهدی یوسفی در ۷۹ کیلوگرم به ۲ مدال برنز رسیدند.

کرم‌پور در دیدار رده‌بندی وزن ۷۰ کیلوگرم با شکست ۹-۴ گوگا اوتیناشویلی گرجستانی مدال برنز گرفت، درحالیکه پیش از این نیز حریفانی از مولداوی، یونان و اوکراین را شکست داده و در نیمه‌نهایی مغلوب حریف ژاپنی شده بود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز مهدی یوسفی ۱۳-۲ از سد آمیت هندی گذشت و به نشان برنز جهان رسید.

او پیش از این کشتی، در مبارزه اولش مغلوب حریفی از ترکمنستان شد و در گروه شانس مجدد نیز از سد کشتی‌گیران اوکراین و بلاروسی گذشت تا به دیدار رده‌بندی برسد.

تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در رقابت‌های ۵ وزن دوم نیز با ابراهیم خواری، علی رضایی و امیررضا معصومی به دیدار فینال رسیده و ابوالفضل رحمانی و امیررضا دلیری را نیز در دیدار رده‌بندی و شانس مجدد خواهد داشت.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn