تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1403 - 5:04
29 بازدید
کد خبر : 305186

سه گزینه احتمالی ریاست سازمان بورس مشخص شدند؟

سه گزینه احتمالی ریاست سازمان بورس مشخص شدند؟

به گزارش اقتصادنیوز، جلسه شورای عالی بورس با موضوع بررسی استعفای مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار عصر امروز شنبه، ۱۷ شهریور، در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور اکثریت اعضا و به ریاست عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد برگزار و با استعفای عشقی موافقت شد. در ادامه این جلسه نیز با توجه

به گزارش اقتصادنیوز، جلسه شورای عالی بورس با موضوع بررسی استعفای مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار عصر امروز شنبه، ۱۷ شهریور، در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور اکثریت اعضا و به ریاست عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد برگزار و با استعفای عشقی موافقت شد.

در ادامه این جلسه نیز با توجه به اعلام عودت مبالغ وام دریافتی عملا موضوع پرداخت وام به اعضای هیات مدیره بورس موضوعیت خود را از دست داد.

شورای عالی بورس در عین حال مقرر کرد، رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست بعدی، در روز سه‌شنبه همین هفته، برگزیده و معرفی شود. این در حالیست که پس از اعلام خبر استعفای مجید عشقی، گمانه زنی ها درباره رئیس آینده سازمان بورس و اوراق بهادار شدت گرفت و شنیده ها حاکی از آن است که در جلسه عصر امروز شورای عالی بورس هم نام سه چهره به عنوان نامزدهای نهایی کسب کرسی ریاست این سازمان به میان آمده است. بر این اساس حجت الله صیدی، مهدی رباطی و بهرنگ اسدی سه گزینه نهایی شورای عالی بورس برای ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار هستند که جمع‌بندی و انتخاب گزینه نهایی به جلسه بعد موکول شده است. البته تا لحطه تدوین این خبر، منابع رسمی این اسامی را تایید یا تکذیب نکردند.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn