تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1403 - 5:56
12 بازدید
کد خبر : 305219

توضیح دادستان درباره مرگ متهم در مقر انتظامی گیلان غرب

توضیح دادستان درباره مرگ متهم در مقر انتظامی گیلان غرب

همزمان با فوت یک متهم در مقر انتظامی گیلانغرب؛ دادستانی عمومی و انقلاب این شهرستان غربی استان کرمانشاه اطلاعیه‌ای صادر کرد. همزمان با فوت یک متهم در مقر انتظامی گیلانغرب؛ دادستانی عمومی و انقلاب این شهرستان غربی استان کرمانشاه اطلاعیه‌ای صادر کرد. سعید خدرویسی، دادستان عمومی و انقلاب گیلانغرب در این اطلاعیه اظهار کرد که

همزمان با فوت یک متهم در مقر انتظامی گیلانغرب؛ دادستانی عمومی و انقلاب این شهرستان غربی استان کرمانشاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

توضیح دادستان درباره مرگ متهم در مقر انتظامی گیلان غربتوضیح دادستان درباره مرگ متهم در مقر انتظامی گیلان غرب

همزمان با فوت یک متهم در مقر انتظامی گیلانغرب؛ دادستانی عمومی و انقلاب این شهرستان غربی استان کرمانشاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

سعید خدرویسی، دادستان عمومی و انقلاب گیلانغرب در این اطلاعیه اظهار کرد که متوفی مظنون اصلی قتل عمد یکی از شهروندان بود که روز سه‌شنبه با تصمیم مرجع قضایی و با صدور قرار تأمین کیفری مناسب در اختیار پلیس قرار گرفت. متهم روز چهارشنبه حین انتقال برای بازجویی در پلیس آگاهی بدحال شد و با وجود سرعت عمل مأموران و کمک عوامل اورژانس بیمارستانی فوت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب گیلانغرب ادامه داد: بررسی اولیه از محل نگهداری متوفی و تن پیمایی جسد نشان می‌دهد هیچ علامتی از ضربه به بدن وجود ندارد و پزشکی قانونی برای تعیین علت تامه فوت وارد عمل شده است.

وی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد، از رسانه‌ها خواست تا تکمیل تحقیقات و بررسی علمی جسد توسط پزشکی قانونی از هرگونه گمانه زنی پرهیز شود.

 در این رابطه دادستان گیلانغرب به خبرنگار ایرنا گفت: متوفی به همراه ۲ متهم دیگر در پی وقوع یک فقره قتل عمدی به عنوان مظنونان اصلی دستگیر شدند.

خدرویسی با بیان اینکه ابعاد ۲ حادثه قتل عمد و فوت یکی از متهمان با حساسیت و جدیت در دست بررسی است، اظهار کرد: براساس تحقیقات اولیه به نظر می‌رسد انگیزه قتل عمد موضوع شخصی بوده و در بررسی اولیه اصابت جسم سخت تأیید شده است اما دلیل فوت یکی از متهمان مظنون به قتل عمد هنوز نامعلوم است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn