تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1403 - 6:30
287 بازدید
کد خبر : 305240

ردپای ۲ زن در قتل بوکسور معروف

ردپای ۲ زن در قتل بوکسور معروف

با گذشت سه روز از قتل هولناک پیشکسوت بوکس ایران در ویلای شخصی‌اش، پلیس رد پای دو زن جوان را در این پرونده شناسایی کرده است. نخستین دقایق بامداد چهارشنبه ۱۴ شهریور بود که باغبان و نگهبان یکی از ویلاهای منطقه شترخوار رباط کریم در تماس با پلیس از شنیدن صدای درگیری، شلیک چند گلوله

با گذشت سه روز از قتل هولناک پیشکسوت بوکس ایران در ویلای شخصی‌اش، پلیس رد پای دو زن جوان را در این پرونده شناسایی کرده است.

ردپای 2 زن در قتل بوکسور معروفردپای 2 زن در قتل بوکسور معروف

نخستین دقایق بامداد چهارشنبه ۱۴ شهریور بود که باغبان و نگهبان یکی از ویلاهای منطقه شترخوار رباط کریم در تماس با پلیس از شنیدن صدای درگیری، شلیک چند گلوله و فرار دو زن جوان از ویلای عیسی گل‌محمدی، بوکسور معروف کشور خبر داد.

دقایقی بعد وقتی مأموران کلانتری ۱۶ وهن‌آباد رباط کریم به محل حادثه رفتند، با جسد مرد ۴۶ ساله که با شلیک ۱۱ گلوله و ۵ ضربه چاقو کشته شده بود، روبه‌رو شدند.

باغبان یکی از ویلاهای همسایه گفت: نیمه شب صدای درگیری شنیدم و بعد هم صدای شلیک گلوله؛ بلافاصله از باغ بیرون آمدم و ناگهان دو زن را دیدم که هراسان و با عجله از ویلا خارج شدند و فرار کردند.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد مقتول متأهل و دارای سه فرزند بوده اما بیشتر اوقات در این ویلا که منطقه‌ای آرام و خوش آب و هواست زندگی می‌کرده است. همچنین بازبینی دوربین‌های مداربسته کوچه نشان داد این دو زن حدود ۲۴ ساعت در ویلای مقتول بوده‌اند و پس از قتل، نیمه شب فرار کرده‌اند.

سرهنگ تیمور کلانتری، فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌ کریم نیز با تأیید اینکه رد پای دو زن در این پرونده شناسایی شده، اظهار داشت متهمان بزودی دستگیر خواهند شد و انگیزه آنها از این جنایت مشخص خواهد شد. اما شواهد نشان می‌دهد این افراد با برنامه‌ریزی قبلی و به قصد قتل وارد ویلا شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم تصریح کرد: نگهبان باغ در بازجویی‌ها به شنیده شدن صدای شلیک گلوله اشاره کرده و با حضور در باغ مشاهده کرده است دو زن به مقتول با سلاح گرم شلیک کرده و گوشی مقتول را با خود برده‌اند.

در حال حاضر فرضیه‌های متفاوتی در این پرونده مطرح است که با دستگیری عاملان قتل، واقعیت برملا خواهد شد. عیسی گل‌محمدی مسئولیت هیأت بوکس استان آذربایجان شرقی را برعهده داشت و عضو هیأت رئیسه، سخنگوی فدراسیون بوکس و سرپرست تیم امید کشورمان بود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn