تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1403 - 12:27
26 بازدید
کد خبر : 305552

استقلال حق اعتراض به محرومیت ساپینتو ندارد!

استقلال حق اعتراض به محرومیت ساپینتو ندارد!

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که گفته می‌شود ریکاردو ساپینتو یکی از گزینه‌های جدی مسئولان استقلال برای نشستن دوباره روی نیمکت این تیم است، اما محرومیتی که قبل از ترک ایران توسط این سرمربی برایش در نظر گرفته شد کار مدیران باشگاه را سخت کرده است. بر اساس حکمی که کمیته انضباطی در پایان

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که گفته می‌شود ریکاردو ساپینتو یکی از گزینه‌های جدی مسئولان استقلال برای نشستن دوباره روی نیمکت این تیم است، اما محرومیتی که قبل از ترک ایران توسط این سرمربی برایش در نظر گرفته شد کار مدیران باشگاه را سخت کرده است.

بر اساس حکمی که کمیته انضباطی در پایان لیگ بیست و دوم برای ساپینتو صادر کرد، این سرمربی پرتغالی به دلیل اتفاقاتی که در فینال حذفی رقم زد، ۴ ماه از حضور در میادین محروم شد و در صورت بازگشت به ایران باید این محرومیت را سپری کند.

حالا درباره ساپینتو گفته می‌شود اگر او به ایران برگردد و هدایت استقلال را برعهده بگیرد، باشگاه آبی‌پوشان می‌تواند با اعتراض به کمیته استیناف در راستای کاهش محرومیت اقدام کند. چنین امری اما بر اساس قوانین میسر نخواهد بود.

1798902

با مرور حکمی که کمیته انضباطی برای ساپینتو صادر کرده بود، به یک جمله کلیدی می‌رسیم که در پایان آن نوشته شده است: «رای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نظر کمیته استیناف است.»

باشگاه استقلال در آن مقطع در گیر و دار قطع همکاری با ساپینتو بود و به همین خاطر هیچ اعتراضی به حکم محرومیت این سرمربی نکرد. از اینرو با گذشت مدت زمان قانونی برای اعتراض به استیناف الان هم استقلالی‌ها حقی برای اعتراض به حکم ندارند.

بر این اساس در صورتی که ساپینتو به ایران برگردد و هدایت هر تیمی را برعهده بگیرد، در هر شرایطی باید ۴ ماه محرومیت را از زمان ثبت قرارداد در سازمان لیگ بگذراند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn