تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1403 - 21:33
17 بازدید
کد خبر : 306113

محصولات ایران خودرو در سراشیبی افتادند

محصولات ایران خودرو در سراشیبی افتادند

قیمت محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد. تعدادی از محصولات روند نزولی به خود گرفته اما برخی دیگر با همان نرخ‌های پیشین در بازار معامله می‌شوند.   به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ گفتنی است که محصولات شرکت ایران خودرو نسبت به سایر شرکت‌ها با تغییر بیشتری مواجه شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد. تعدادی از محصولات روند نزولی به خود گرفته اما برخی دیگر با همان نرخ‌های پیشین در بازار معامله می‌شوند.  

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ گفتنی است که محصولات شرکت ایران خودرو نسبت به سایر شرکت‌ها با تغییر بیشتری مواجه شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

بازار خودرو‌های داخلی طبق داده‌های اعلامی مخصوصاً ایران خودرو روند نزولی به خود گرفت.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما از دسته محصولات محبوب ایران خودرو امروز رکورددار افت قیمت در بازار داخلی شده و با افت ۱۴ میلیون تومانی به قیمت ۷۵۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

دنا پلاس (۶ سرعته) از ارزان‌تر نوع خود امروز یک میلیون تومان ارزان شده و با قیمت ۷۸۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

تارا اتوماتیک V2 و انواع مدل این خودرو امروز با تغییر قیمتی همراه شده و خودروی مذکور با افت هفت میلیون تومانی به قیمت ۸۸۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. البته این خودرو امروز در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

سورن پلاس برخلاف مدل‌های این خودرو با تغییر قیمت مواجه شده است خودروی مذکور با رشد یک میلیون تومانی به قیمت ۶۹۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. این خودرو در طول ۱۱ روز ۲۵ میلیون تومان گران شده است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn