تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1403 - 7:25
13 بازدید
کد خبر : 306559

پاری سن ژرمن در اندیشه تمدید قرارداد انریکه

پاری سن ژرمن در اندیشه تمدید قرارداد انریکه

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که تابستان گذشته هدایت پاری‌سن‌ژرمن را بر عهده گرفت، عملکردش در این تیم در یک سال اخیر نظر مدیران باشگاه را جلب کرده؛ به همین خاطر آنها خواهان امضای قراردادی جدید با این مربی اسپانیایی هستند. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که تابستان گذشته هدایت پاری‌سن‌ژرمن را بر عهده گرفت، عملکردش در این تیم در یک سال اخیر نظر مدیران باشگاه را جلب کرده؛ به همین خاطر آنها خواهان امضای قراردادی جدید با این مربی اسپانیایی هستند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خود را آماده ارائه قراردادی جدید به انریکه ۵۴ ساله می‌کند، چون او را به عنوان بخشی کلیدی از پروژه خود می‌بینند.

طبق ادعای رومانو؛ سرمربی پیشین بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا که قرارداد فعلی‌اش با پاری‌سن ژرمن تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار دارد، این تابستان نقش مستقیمی در نقل‌وانتقالات PSG داشته و مورد احترام مدیران این باشگاه نیز هست.

انریکه فصل گذشته قهرمانی در لوشامپیونه، قهرمانی در جام حذفی فرانسه و قهرمانی در سوپرجام فرانسه را برای PSG به ارمغان آورد.

/  

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn