تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1403 - 12:15
10 بازدید
کد خبر : 306814

رونالدو تا هزارمین گل خود بازی خواهد کرد | اخبار ورزشی

رونالدو تا هزارمین گل خود بازی خواهد کرد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه دیدارهای لیگ ملت‌های اروپا، یک‌شنبه شب پرتغال در مرحله گروهی در زمین خود با نتیجه ۲ بر یک مقابل اسکاتلند به پیروزی رسید. کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی که در ابتدا روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داشت، در دقیقه ۸۸ گلزنی کرد. اسکاتلند در ابتدا

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه دیدارهای لیگ ملت‌های اروپا، یک‌شنبه شب پرتغال در مرحله گروهی در زمین خود با نتیجه ۲ بر یک مقابل اسکاتلند به پیروزی رسید. کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی که در ابتدا روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داشت، در دقیقه ۸۸ گلزنی کرد. اسکاتلند در ابتدا با گل اسکات مک تامینی از پرتغال پیش افتاد اما با گل‌های برونو فرناندز و کریستیانو رونالدو شکست خورد. این گل  نهصدویکمین گل او در دوران فوتبالش بود. 

به گزارش آبولا، رونالدو در طول دوران حرفه‌ای خود توانسته به ۴۸ تیم ملی مختلف گل بزند که این در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود که هیچ بازیکن دیگری به آن دست نیافته است.

برونو فرناندز، هافبک منچستریونایتد و پرتغال پس از دیدار مقابل اسکاتلند گفت: بازی بی‌نقصی نبود و ایراداتی داشتیم و در هر صورت خوشحالیم که برنده از زمین خارج شدیم. گلزنی برای تیم ملی در روز تولدت خیلی دلچسب و خوب است.

او درباره کریستیانو رونالدو نیز گفت: او همیشه در بازی تاثیر دارد، چه شروع کند چه از روی نیمکت به زمین بیاید. مربی گفت که همه تاثیر زیادی روی بازی داشتند اما کریستیانو رونالدو گل خیلی خوبی به ثمر رساند. او سه روز پیش نهصدمین گل خود را به ثمر رساند و در این بازی نیز گل زد. او تا وقتی که به هزار گل زده نرسد کنار نخواهد رفت. این چیزی است که در برنامه‌های او وجود دارد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn