تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1403 - 13:10
15 بازدید
کد خبر : 306872

احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر بزمان

احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر بزمان

به گزارش جام جم آنلاین،میثم لکزایی گفت: در تعریف طرح جدید و تخصیص اعتبار با توجه به سرانه هر منطقه به هر شهرستان با توجه به نیاز آن، طرح جدید جانمایی و تعریف شده است.مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: طرح این مدرسه ۱۲ کلاسه شامل سالن جلسات،

احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر بزمان

به گزارش جام جم آنلاین،میثم لکزایی گفت: در تعریف طرح جدید و تخصیص اعتبار با توجه به سرانه هر منطقه به هر شهرستان با توجه به نیاز آن، طرح جدید جانمایی و تعریف شده است.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: طرح این مدرسه ۱۲ کلاسه شامل سالن جلسات، نمازخانه و فضای ادارای با زیربنای بیش از هزار و ۳۰۰ متر مربع است که بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال از محل طرح تخریب و بازسازی مدارس برای ان تامین اعتبارخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ساخت مدارس نقش بسزایی در راستای کیفیت بخشی به امر آموزش در شهر بزمان خواهد داشت افزود: شهر بزمان هرچند سرانه اموزشگاهی آن بالاتر از استاندارد است، اما بخشی از این فضا‌ها فرسوده هستند و نیاز به بازسازی دارند.
وی افزود: با تمام تلاش به دنبال تغییر وضعیت موجود به وضعیت مطلوب هستیم و تاکنون سرانه فضای آموزشی استان از ۳.۳ به ۳.۸ ارتقا یافته است.
وی ادامه داد: درحال حاضر هزار و ۳۴۸ کلاس درس در قالب ۲۵۹ طرح در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان در حال ساخت است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn