تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1403 - 13:47
15 بازدید
کد خبر : 306912

ارسال اخطار به ۴۲۵ مشترک پرمصرف برق در استان اردبیل

ارسال اخطار به ۴۲۵ مشترک پرمصرف برق در استان اردبیل

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان این مطلب گفت: بیشتر مشترکین خانگی استان الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند. حسین قدیمی افزود: با توجه به رصد مصرف مشترکین استانی به ۴۲۵ مشترک پرمصرف پیامک اخطار در تمامی بخش‌ها ارسال شده است که در صورت بی توجهی به الگوی

ارسال اخطار به ۴۲۵ مشترک پرمصرف برق در استان اردبیل

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان این مطلب گفت: بیشتر مشترکین خانگی استان الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند.

حسین قدیمی افزود: با توجه به رصد مصرف مشترکین استانی به ۴۲۵ مشترک پرمصرف پیامک اخطار در تمامی بخش‌ها ارسال شده است که در صورت بی توجهی به الگوی مصرف، برق این مشترکین قطع خواهد شد.
وی ادامه داد: طبق اطلاع رسانی‌های قبلی انجام شده، مراکز رصد و پایش شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل وضعیت مصرف برق تمامی اشتراک‌های استانی را با استفاده از کنتورهای هوشمند و همچنین بازدیدهای میدانی تحت نظارت داشته و در صورتی که مصارف خود را کاهش ندهند با اخطار قبلی، قطع و اسامی این مشترکین به مراجع نظارتی مرتبط، ارسال خواهد شد.
وی خواستار استمرار مشارکت هم‌استانی ها در طرح‌های مدیریت مصرف در مدت‌زمان باقی‌مانده از فصل تابستان شد و بر لزوم توجه به راهکارهای مهمی مانند استفاده از دور کند کولرهای آبی، کاهش روشنایی غیرضروری و عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در بازه زمانی ۱۳ الی ۱۸ و ۲۰ الی ۲۳ شب تاکید کرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn