تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1403 - 14:41
7 بازدید
کد خبر : 306973

نگویید اندریک؛ بگویید بابی چارلتون!

نگویید اندریک؛ بگویید بابی چارلتون!

اندریک، ستاره آینده‌دار برزیلی رئال مادرید، ملقب به بابی چارلتون شده و هم‌تیمی‌هایش او را «بابی» صدا می‌زنند. این شوخی پس از آن آغاز شد که اندریک در دیدار دوستانه برزیل و انگلیس در ورزشگاه ومبلی، از بابی چارلتون، اسطوره فوتبال انگلیس، به عنوان یکی از الگوهایش نام برد. رودرریگو در گفت‌وگو با  ESPN این

اندریک، ستاره آینده‌دار برزیلی رئال مادرید، ملقب به بابی چارلتون شده و هم‌تیمی‌هایش او را «بابی» صدا می‌زنند. این شوخی پس از آن آغاز شد که اندریک در دیدار دوستانه برزیل و انگلیس در ورزشگاه ومبلی، از بابی چارلتون، اسطوره فوتبال انگلیس، به عنوان یکی از الگوهایش نام برد.

رودرریگو در گفت‌وگو با  ESPN این موضوع را به صورت شوخی توضیح داد: «الان او دیگر اندریک نیست، بلکه بابی است! خودش هم از این شوخی خوشش آمده. او به یکی از اعضای دوست‌داشتنی تیم ما تبدیل شده و نه فقط برزیلی‌ها بلکه تمامی اعضای تیم دوستش دارند. ما به کیفیت بازی او ایمان داریم و می‌دانیم که چه کمکی می‌تواند به ما بکند. اما نامش از حالا بابی است و خودش هم با این موضوع کنار آمده و مشکلی ندارد.»

اندریک به تازگی ۱۸ ساله شده و به عنوان یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال جهان شناخته می‌شود و بسیاری او را یکی از نامزدهای توپ طلا در آینده می‌دانند. این جوان با استعداد همچنان در حال درخشش است و امیدوار است تا در کنار رودرریگو و سایر هم‌تیمی‌هایش، در مسابقه پیش‌روی برزیل برابر پاراگوئه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، بدرخشد.

با این لقب جدید و نمایش‌های فوق‌العاده‌اش، به نظر می‌رسد که اندریک در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در دنیای فوتبال است.

بیشتر بخوانید: نیمار از کوره در رفت؛ رودریگو باید در جمع ۵ بازیکن برتر جهان باشد!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn