تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1403 - 15:18
8 بازدید
کد خبر : 307011

:::آفتاب نو::: بالاخره بمب پرسپولیس منفجر شد: لوکاس ژوائو کیست؟

:::آفتاب نو::: بالاخره بمب پرسپولیس منفجر شد: لوکاس ژوائو کیست؟

باشگاه پرسپولیس: لوکاس ژوائو به پرسپولیس پیوست . این مهاجم ۳۱ ساله فصل گذشته عضو تیم ام‌صلال قطر بود و در ۱۰ بازی آمار ۳ گل و ۲ پاس گل را از خود به جای گذاشت.    ژوائو سابقه حضور در تیم‌های ناسیونال پرتغال، بلکبرن، شفیلد ونزدی و ‌ردینگ انگلیس و شانگهای پورت چین را

باشگاه پرسپولیس: لوکاس ژوائو به پرسپولیس پیوست .

بمب شبانه پرسپولیس منفجر شد: لوکاس ژوائو کیست؟

این مهاجم ۳۱ ساله فصل گذشته عضو تیم ام‌صلال قطر بود و در ۱۰ بازی آمار ۳ گل و ۲ پاس گل را از خود به جای گذاشت.

 

 ژوائو سابقه حضور در تیم‌های ناسیونال پرتغال، بلکبرن، شفیلد ونزدی و ‌ردینگ انگلیس و شانگهای پورت چین را هم دارد و طی ۲۴۱ بازی در چمپیونشیپ انگلیس آمار ۷۱ گل و ۲۹ پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

 

کارنامه لوکاس ژائو  چیست؟

ژائو ۳۱ ساله با قد ۱۹۳ سانتی‌متری خود یک غول به‌تمام معنا در خط حمله است که قطعا می‌تواند کمک زیادی به خوان کارلوس گاریدو کند. کارنامه ژائو را که ورق می‌زنیم، حضور در تیم بلکبرن و ردنیگ انگلیس، شانگهای چین، ام‌صلال و… دیده می‌شود.

 

ژائو سابقه بازی در تمامی رده‌های ملی پرتغال را دارد و البته برای آنگولا هم به میدان رفته است. لوکاس مجموعا در فوتبال انگلیس ۲۴۱ بازی انجام داده و ۷۱ گل و ۲۹ پاس گل را به جا گذاشته که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود.

 

جام اتحادیه یا همان EFl Cup جایی بود که نام ژائو به‌عنوان یک مهاجم زهردار مطرح شد و در کارنامه او ۶ گل در این مسابقات دیده می‌شود.

این بازیکن بلندقامت فصل گذشته در ام‌صلال حضور داشت و در مجموع ۱۳ بازی برای این تیم، ۵ گل و ۲ پاس گل را ثبت کرد. سبک بازی ژائو توجه خوان کارلوس گاریدو را هم به خود جلب کرده و این سرمربی شخصا خواهان جذب این بازیکن شده است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn