تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1403 - 19:53
11 بازدید
کد خبر : 307273

اسرائیل برای عدول از توافق آتش‌ بس دروغ‌پراکنی می‌کند

اسرائیل برای عدول از توافق آتش‌ بس دروغ‌پراکنی می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین، «بدر عبدالعاطی» وزیر خارجه مصر گفت کشورش مبالغ هنگفتی را برای ایجاد دیوار حائل امنیتی و تخریب تونل‌ها در مرزها هزینه کرده است و ادعا درباره ورود سلاح از مصر به غزه دروغ محض است. پیشتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد جنبش حماس با کمک مصر از طریق محور

به گزارش جام جم آنلاین، «بدر عبدالعاطی» وزیر خارجه مصر گفت کشورش مبالغ هنگفتی را برای ایجاد دیوار حائل امنیتی و تخریب تونل‌ها در مرزها هزینه کرده است و ادعا درباره ورود سلاح از مصر به غزه دروغ محض است.

پیشتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد جنبش حماس با کمک مصر از طریق محور فیلادلفیا سلاح دریافت می‌کند.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، عبدالعاطی در کنفرانس خبری مشترک با همتای دانمارکی خود تاکید کرد هیچکس در موضوع مبارزه با تروریسم و ​​قاچاق، از مصر پیشی نمی‌گیرد.

وی درخصوص توافق آتش‌ بس در نوار غزه نیز گفت: هربار که به توافق آتش‌ بس در غزه نزدیک می‌شویم، به سیاست‌های تحریک‌آمیزی برمی‌خوریم که تنها هدف از آنها تشدید بیشتر است.

وزیر خارجه مصر تصریح کرد رژیم صهیونیستی دروغ پراکنی می‌کند تا توجهات را از دستیابی به توافق آتش‌ بس و تبادل اسرای غزه منصرف کند اما میانجیگران آتش‌بس تمام تلاش خود را در روند مذاکره برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به کار می‌گیرند.

وی درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در گذرگاه رفح هم گفت تداوم بسته ماندن این گذرگاه از سمت فلسطین مانع از انتقال کمک‌های انسانی به غزه می‌شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn