تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1403 - 20:15
11 بازدید
کد خبر : 307292

انجام ۱۸۰ بازی ملی برای من یک رویا بود | اخبار ورزشی

انجام ۱۸۰ بازی ملی برای من یک رویا بود | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی کرواسی شب گذشته در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، موفق شد با نتیجه ۱-۰ مقابل لهستان به پیروزی برسد. تک گل کروات‌ها را لوکا مودریچ به زیبایی و از روی ضربه آزاد به ثمر رساند که باعث شد کرواسی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی کرواسی شب گذشته در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، موفق شد با نتیجه ۱-۰ مقابل لهستان به پیروزی برسد. تک گل کروات‌ها را لوکا مودریچ به زیبایی و از روی ضربه آزاد به ثمر رساند که باعث شد کرواسی پس از شکست در بازی قبلی برابر پرتغال، اولین سه امتیازش در لیگ ملت‌ها را به دست بیاورد.

پس از بازی مودریچ که امشب به رکورد ۱۸۰ بازی ملی رسید، با خبرنگاران صحبت کرد.

او ابتدا درباره رسیدن به این تعداد بازی گفت: افتخار می‌کنم و خوشحالم که به این عدد رسیدم. حتی در خواب هم نمی‌توانستم ببینم که این همه مدت بازی کنم. بازی اول یک رویا بود و حالا این تعداد بازی ملی باورنکردنی است. خوشحالم که هنوز اینجا هستم تا به تیم کمک کنم تا به پیروزی‌های جدید دست پیدا کند.

در مورد بازنشستگی فکر نکردم

هیچ‌کس نمی‌داند، چون خودم هم به آن فکر نکرده‌ام. باید بازی‌به‌بازی پیش برویم. نمی‌توانم به آینده فکر کنم. وقتی دیگر هیجان و انگیزه را در خود احساس نکنم، بازنشسته خواهم شد. فقط می‌توانم آن انگیزه را احساس کنم و تصمیم بگیرم.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn