تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 0:37
13 بازدید
کد خبر : 307536

دوست دارم دو تیم ایرانی فینالیست شوند | اخبار ورزشی

دوست دارم دو تیم ایرانی فینالیست شوند | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (دوشنبه ۱۹ شهریور) با چهار دیدار در سالن شش هزارنفری شاهدیه یزد پیگیری شد. تیم‌های فولاد سیرجان (ایران) و گاز الجنوب (عراق) از ساعت ۲۰ و در آخرین مسابقه روز دوم به مصاف یکدیگر رفتند و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (دوشنبه ۱۹ شهریور) با چهار دیدار در سالن شش هزارنفری شاهدیه یزد پیگیری شد.

تیم‌های فولاد سیرجان (ایران) و گاز الجنوب (عراق) از ساعت ۲۰ و در آخرین مسابقه روز دوم به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر صفر حریف خود را شکست دادند.

بهروز عطایی سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان(ایران):

بازی بسیار خوبی داشتیم و همان‌طور که دیروز مشاهده کردید، تیم عراق شگفتی روز نخست این دوره از مسابقات بود و توانست تیم مدعی قهرمانی، الریان قطر را شکست دهد و باتوجه به آنالیزهای انجام شده تدابیر لازم را در نظر گرفتیم و از شروع مسابقه سعی کردیم با قدرت وارد زمین شویم و هیچ فرصتی به تیم عراق ندهیم، فکر می‌کنم بازیکنان سیرجان بسیار خوب بازی کردند شاید گاهی بی دقتی رخ می‌داد اما نتیجه را به نفع خودمان تغییر دادیم. خوشحالم در مسابقه امروز مقاطعی به تیم فشار وارد ‌شد چرا که انتظار داریم در مراحل بالاتر چالش زیادی به تیم وارد شود و امروز این مسئله به ما کمک کرد تا بتوانیم چالش‌های آینده‌ را مدنظر قرار دهیم. بازی آینده ما برابر الریان قطر است که به‌نظرم بسیار باکیفیت خواهد بود. روز گذشته از بی‌دقتی مغلوب عراق شد، سعی می‌کنیم آنالیزهای کافی را انجام دهیم تا امتیاز آن رقابت را هم به‌دست آوریم. میزبانی یزد بسیار خوب است و سالن مناسبی تهیه شده است. هنوز برای پیش‌بینی زود است و شهداب تیم قدرتمندی است اما شخصا دوست دارم دو تیم ایرانی را در فینال این دوره از رقابت‌ها ببینم.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn