تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 1:54
16 بازدید
کد خبر : 307596

نایب قهرمانی نوجوانان بوکس ایران برای اولین بار در آسیا

نایب قهرمانی نوجوانان بوکس ایران برای اولین بار در آسیا

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا، عصر امروز دوشنبه در پایان رسید. در این مسابقات، ۴۶۲ بوکسور از ۲۶ کشور حضور داشتند. تیم کشورمان در هر دو رده نونهالان و نوجوانان در این رویداد حضور داشت که روز گذشته تیم نونهالان با هدایت اسفندیار محمدی با

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا، عصر امروز دوشنبه در پایان رسید. در این مسابقات، ۴۶۲ بوکسور از ۲۶ کشور حضور داشتند.

تیم کشورمان در هر دو رده نونهالان و نوجوانان در این رویداد حضور داشت که روز گذشته تیم نونهالان با هدایت اسفندیار محمدی با کسب دو طلا و یک برنز، از لحاظ امتیازی در رتبه پنجم و از نظر مدالی در جایگاه سوم ایستاد.

پیکارهای رده نوجوانان نیز عصر امروز به اتمام رسید و شاگردان اکبر احدی با عملکردی تاریخی، موفق به کسب دو مدال، دو نقره و سه برنز شدند. مهدی روزبهانی و محمدصالح مصباحی به مدال طلا رسیدند. اشکان هاشمی و سهند نجفی نقره و امیرمحمد رستم‌پور، ماهان ساجدی و محمد بیرانوند، برنز گرفتند.

در پایان پیکارهای نوجوانان، تیم پسران ایران به عنوان نایب قهرمانی رسید و برای نخستین بار در قاره‌کهن، سکونشین شد. ازبکستان قهرمان شد و قزاقستان روی سکوی سومی ایستاد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn