تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 2:33
13 بازدید
کد خبر : 307627

روز دوم مسابقات با پیروزی فولادی‌ها به پایان رسید | اخبار ورزشی

روز دوم مسابقات با پیروزی فولادی‌ها به پایان رسید | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (دوشنبه ۱۹ شهریور) با چهار دیدار در سالن شش هزارنفری شاهدیه یزد پیگیری شد. تیم‌های فولاد سیرجان (ایران) و گاز الجنوب (عراق) از ساعت ۲۰ و در آخرین مسابقه روز دوم به مصاف یکدیگر رفتند و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (دوشنبه ۱۹ شهریور) با چهار دیدار در سالن شش هزارنفری شاهدیه یزد پیگیری شد.

تیم‌های فولاد سیرجان (ایران) و گاز الجنوب (عراق) از ساعت ۲۰ و در آخرین مسابقه روز دوم به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر صفر حریف خود را شکست دادند.

فولادی‌ها در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۹ مقابل حریف پیروز شدند تا به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند.

علی رمضانی، علی حاجی‌پور، مجتبی میرزاجانپور، امیرحسین اسفندیار، محمد ولی‌زاده، محمد موسوی و مهدی مرندی ترکیب شروع کننده تیم فولاد سیرجان در این مسابقه بودند که به مدت ۸۴ دقیقه طول کشید.

آخمتوف آیدوس از قزاقستان به عنوان داور اول و ایندرا موفلیح از اندونزی نیز به عنوان داور دوم این مسابقه را قضاوت کردند. این دیدار را حدود ۵۰۰ تماشاچی در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه تماشا کردند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn