تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 4:09
6 بازدید
کد خبر : 307695

آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس رونمایی شد + عکس

آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس رونمایی شد + عکس

کدخبر: ۱۲۲۱۰۴ ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ ۲۱:۲۸ فناوری آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس با چیدمان جدید دوربین‌های پشتی و بهره‌مندی از دکمه‌‌ی جدید، نمایانگر سنت‌گرایی اپل هستند؛ اما به مدرن‌ترین شکل ممکن. اپل رسما از سری آیفون ۱۶ رونمایی کرد تا قطار شایعه‌ها و افشاگری‌ها در ایستگاه پایانی آرام بگیرد. نسل جدید آیفون در برخی

آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس با چیدمان جدید دوربین‌های پشتی و بهره‌مندی از دکمه‌‌ی جدید، نمایانگر سنت‌گرایی اپل هستند؛ اما به مدرن‌ترین شکل ممکن.

آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس رونمایی شد + عکس


اپل رسما از سری آیفون ۱۶ رونمایی کرد تا قطار شایعه‌ها و افشاگری‌ها در ایستگاه پایانی آرام بگیرد. نسل جدید آیفون در برخی موارد تغییراتی اندک و در بخش‌هایی دیگر تغییرات به‌نسبت چشمگیری تجربه کرده است تا بتواند به رقیبی شایسته برای پرچمداران رجزخوان اندرویدی تبدیل شود.

بارزترین تغییر آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس را می‌توان عمودی‌شدن چینش دوربین‌های پشتی دانست تا شاهد تکرار فلسفه‌ی طراحی آیفون ۱۰ اما با رویکردی مدرن‌تر باشیم. به‌لطف همین تغییر، مدل‌های عادی و پلاس همچون آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس، توانایی ضبط ویدیوی سه‌بعدی دارند.

گوشی‌سازان از زمان عرضه‌ی موبایل‌های دکمه‌ای همواره در تلاش بودند با کاهش تعداد دکمه‌ها به سمت دستگاه‌های بدون دکمه بروند.

اپل با اضافه‌کردن اکشن باتن و کمرا کنترل به آیفون، رویکردی متضاد را در پیش گرفته است؛ رویکردی که سنت‌گرایی و مدرنیته را به‌موزات هم پیش می‌برد.





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn