تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 8:52
14 بازدید
کد خبر : 307877

نجات معجزه‌آسای گردشگر شیرازی در آبشار «آب ملخ»

نجات معجزه‌آسای گردشگر شیرازی در آبشار «آب ملخ»

گردشگر شیرازی که در رودخانه «آب ملخ» سمیرم ناپدید شده بود، بامداد دوشنبه به طور معجزه‌آسایی، زنده پیدا شد. گردشگر شیرازی که در رودخانه «آب ملخ» سمیرم ناپدید شده بود، بامداد دوشنبه به طور معجزه‌آسایی، زنده پیدا شد.  مجتبی سلطانی، عضو تیم امداد و نجات هلال‌احمر سمیرم به ایرنا گفت: بعدازظهر یکشنبه گزارشی از ناپدید

گردشگر شیرازی که در رودخانه «آب ملخ» سمیرم ناپدید شده بود، بامداد دوشنبه به طور معجزه‌آسایی، زنده پیدا شد.

نجات معجزه‌آسای گردشگر شیرازی در آبشار «آب ملخ»نجات معجزه‌آسای گردشگر شیرازی در آبشار «آب ملخ»

گردشگر شیرازی که در رودخانه «آب ملخ» سمیرم ناپدید شده بود، بامداد دوشنبه به طور معجزه‌آسایی، زنده پیدا شد.

 مجتبی سلطانی، عضو تیم امداد و نجات هلال‌احمر سمیرم به ایرنا گفت: بعدازظهر یکشنبه گزارشی از ناپدید شدن یک مرد ۴۰ ساله شیرازی در منطقه گردشگری آب‌ملخ دریافت شد که بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه شتافتند. این گردشگر که به قصد عکاسی به نزدیک آبشار «تخت‌سلیمان» رفته بود، با بی‌توجهی به علائم هشداردهنده، از فنس‌کشی‌ این منطقه حادثه‌خیز و خطرناک عبور کرده و وارد آب شده و به دلیل شدت جریان رودخانه ناپدید شده بود.

وی افزود: عمق آب رودخانه آب‌ملخ در زیر صخره‌ها زیاد است و تاکنون گردشگران زیادی در این قسمت غرق شده و جان خود را از دست داده‌اند و حتی اجسادشان هم پیدا نشده است، اما این گردشگر که در این قسمت خطرناک گرفتار شده بود، به طور معجزه‌آسایی به گوشه‌ای از رودخانه پرت شده و با جریان آب به یکصد متر پایین‌تر هدایت شده بود. سرانجام پس از ساعت‌ها جست‌و‌جو، وی در ساعت ۶ بامداد دوشنبه توسط تیم امداد و نجات هلال‌احمر سمیرم در پایین‌دست رودخانه پیدا شد. به دلیل شدت جریان آب رودخانه، این فرد بیهوش و دچار کوفتگی و ضعف شده بود که با تلاش‌ امدادگران، نجات داده شد.

وی تصریح کرد: با اینکه این گردشگر شناگر بود، اما نجات از این منطقه خطرناک و بازگشت به آغوش خانواده‌اش شگفت‌انگیز است. منطقه گردشگری آب‌ملخ از جاذبه‌های طبیعی سمیرم در ۵۵ کیلومتری جنوب این شهرستان واقع شده و در تابستان میزبان گردشگران بسیاری از مناطق مختلف کشور است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn