تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 13:28
9 بازدید
کد خبر : 308134

تمدید طرح بازدید پیش از سفر خودرو جک J4

تمدید طرح بازدید پیش از سفر خودرو جک J4

کرمان موتور طرح خدماتی «بازدید پیش از سفر تابستانی خودرو J4» را از سوم شهریور امسال اجرا کرد و حدود پنج هزار و ۵۰۰ خودرو جک جی … کرمان موتور طرح خدماتی «بازدید پیش از سفر تابستانی خودرو J۴» را از سوم شهریور امسال اجرا کرد و حدود پنج هزار و ۵۰۰ خودرو جک جی۴

کرمان موتور طرح خدماتی «بازدید پیش از سفر تابستانی خودرو J4» را از سوم شهریور امسال اجرا کرد و حدود پنج هزار و ۵۰۰ خودرو جک جی …

تمدید طرح بازدید پیش از سفر خودرو جک J4تمدید طرح بازدید پیش از سفر خودرو جک J4

کرمان موتور طرح خدماتی «بازدید پیش از سفر تابستانی خودرو J۴» را از سوم شهریور امسال اجرا کرد و حدود پنج هزار و ۵۰۰ خودرو جک جی۴ در این طرح شرکت کرد و با توجه به استقبال فراوان، اجرای این طرح به مدت دو هفته دیگر و تا ۶ مهر ماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

طرح تابستانی کرمان موتور مشمول تمام مالکان خودروهای JAC J۴ است و در این طرح استان تهران و بعد از آن اصفهان بیش‌ترین تعداد مراجعه کننده را تاکنون داشته اند. در استان تهران مجموعا یک هزار و ۷۹۱ دستگاه و در استان اصفهان ۴۹۲ دستگاه خودرو جی۴ در این طرح شرکت کردند.

استان کهکیلویه و بویراحمد با تنها ۱۶ دستگاه، در کنار ایلام و همدان با ۱۹ دستگاه، کمترین میزان مراجعه کننده در طرح پیش از سفر جی۴ را ثبت کردند.

بر اساس آمار منتشر شده توسط شرکت خدمات و تجارت بم خودرو بازوی اجرایی ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور، میانگین پذیرش روزانه خودرو J۴ در چهار ماه نخست سال، ۴۸۵ دستگاه ثبت شده است. همچنین در زمان اجرای طرح پیش از سفر، با شیفت‌های ویژه شبکه نمایندگی کرمان موتور، در روزهای تعطیل شهریورماه نیز اجرای طرح و پذیرش خودروها متوقف نشد.

دارندگان خودرو جک J۴ که از خدمات رایگان این طرح استفاده نکردند؛ تا ۲۳ شهریور ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت بم خودرو به نشانی برای اخذ نوبت اقدام کنند و از خدمات ویژه ارزشمندی که کرمان موتور در نظر گرفته است، بهرمند شوند.

بر اساس اطلاعیه کرمان موتور در این طرح رایگان تابستانی، خدماتِ تعویض رایگان روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا، اجرت سرویس ادواری رایگان متناظر با طرح، بازدید و به‌ روزرسانی نرم افزار موتور خودرو، بازدید و کنترل عملکرد تمام چراغ‌ها(لامپ‌ها) جلو و عقب خودرو، بازدید و کنترل نشتی سیالات خودرو برای دارندگان خودرو J۴ در نظر گرفته شده است.

تمدید طرح بازدید پیش از سفر خودرو جک J4

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn