تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 14:03
15 بازدید
کد خبر : 308166

خدادادی: هدف چادرملو رتبه تک رقمی در لیگ است

خدادادی: هدف چادرملو رتبه تک رقمی در لیگ است

به گزارش “ورزش سه”، یکی از مهره های کلیدی چادرملو در فصل قبل، علی خدادادی است. وینگری که هشت گل حساس را برای این تیم به ثمر رساند و حالا امسال به دنبال نشان دادن توانایی هایش است. او که در شانزده سالگی و با حضور در ذوب آهن توانست در لیگ برتر به میدان

به گزارش “ورزش سه”، یکی از مهره های کلیدی چادرملو در فصل قبل، علی خدادادی است. وینگری که هشت گل حساس را برای این تیم به ثمر رساند و حالا امسال به دنبال نشان دادن توانایی هایش است. او که در شانزده سالگی و با حضور در ذوب آهن توانست در لیگ برتر به میدان برود، حالا پس از چند فصل حضور در لیگ آزادگان، به بالاترین سطح از فوتبال کشور بازگشته است.

خدادادی که در فیفا دی و طی دو دیدار دوستانه چادرملو دو بار گلزنی کرده، حالا در گفتگو با خبرنگار ما از انگیزه هایش برای رساندن نماینده یزد به میان هفت تیم بالای جدول و همچنین بازگشت به تیم ملی صحبت کرده که در زیر می خوانید:

* درباره شرایط خودتان در لیگ برتر بگویید. تجربه بازی در لیگ برتر برای شما چگونه بوده است؟
– تیم ما شرایط تازه ای را در لیگ برتر تجربه می کند. برخی از بازیکنان قبلا حضور در لیگ برتر را تجربه کرده اند و برخی دیگر نیز جوان تر هستند. بازیکنان جدیدی که این فصل به تیم اضافه شده‌اند، نیازمند زمان است تا هماهنگ شویم. با توجه به بازیکنان باکیفیتی که داریم، در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

2079236

* فصل گذشته و در صعود چادرملو به لیگ برتر، ۸ گل هم به ثمر رساندید. چرا امسال فرصت کمتری به شما داده شده است؟
– فکر می‌کنم که سرمربی در حال امتحان بازیکنان جدید است. من با آقای اخباری صحبت کردم و به نظر می‌رسد که هدفشان هماهنگی بیشتر میان بازیکنان جدید است. احتمالاً از این هفته، با تاکتیک و ترکیب جدیدی وارد بازی شویم. در اولین بازی که در ترکیب اصلی بودم، تقریباً همان تیم فصل گذشته بود و فقط چند تغییر در ترکیب داشتیم. به هر حال تصمیم کادرفنی بود که در دو بازی بعد از ابتدا بازی نکنم و به آن احترام می‌گذارم و تابع تصمیمات کادرفنی هستم، اما به نظر می‌رسد این موضوع بخاطر دادن فرصت بیشتر به بازیکنان جدید بود.

* در تعطیلات فیفا دی مقابل پادیاب خلخال قرار گرفتید و تک گل بازی را هم به ثمر رساندی. در مورد آن مسابقه صحبت کن.
– تیم مقابل خیلی باانگیزه بود و پرانرژی بازی کرد. آنها خیلی پرس کردند و ما هم تلاش کردیم تا به پیروزی برسیم تا با روحیه‌ای بهتر وارد مسابقات شویم. گل من هم از یک ارسال از کنار محوطه بود که توانستم توپ را از پشت تیر دو قطع کنم و گلزنی کنم. البته پیش از آن هم در یک بازی دوستانه دیگر توانستم روی یک ضربه کاشته گلزنی کنم.

* این گل هایی که به ثمر رساندی نشان از انگیزه بالای تو دارد؟
– بله من خودم شخصاً انگیزه زیادی برای حضور در ترکیب تیم دارم. به هر حال سرمربی تیم به دنبال انتخاب بهترین بازیکنان برای حضور در زمین است و من نیز انگیزه دارم و امیدوارم بتوانم بازی کنم و برای تیمم مثمر ثمر باشم.

2079238

* با تیم نساجی یک بازی حساس دارید. اگر بتوانید سه امتیاز این بازی را بگیرید، وضعیت تیم بهبود خواهد یافت. درباره این بازی چه نظری دارید؟
– بله با نساجی بازی داریم و این بازی برای ما بسیار مهم است. خوشحالیم که بازی در ورزشگاه خودمان، شهید نصیری یزد برگزار می‌شود، زیرا هواداران ما همیشه حضور پرشوری دارند و از تیم حمایت می‌کنند. از این بابت خیلی خوشحالیم و قطعا با انگیزه بسیار بالا برابر نساجی قرار می گیریم. این هفته خیلی با انرژی تمرین کرده‌ایم و امیدوارم که بتوانیم در یزد یک روز خوب را رقم بزنیم.

* برای بازی بعد هم چند غایب دارید. آیا فکر می‌کنید می‌توانید با وجود این شرایط اولین برد خود را کسب کنید؟
– با توجه به اینکه دو بازیکن مصدوم داریم، از جمله رضا محمودآبادی که یکی از بازیکنان کلیدی ماست، قطعاً می‌توانست به ما کمک کند. اما با انگیزه‌ای که داریم و با توجه به اینکه بازی در یزد است، فکر می‌کنم بتوانیم فشار بیشتری روی نساجی بیاوریم و این بازی با سه بازی قبلی متفاوت خواهد بود.

* شما تجربه بازی در لیگ برتر را از ۱۶ سالگی و در ذوب آهن داشته‌اید. چه آینده‌ای برای خودتان ترسیم کرده‌اید؟
– من دو سال و نیم در لیگ یک بازی کردم و در این مدت نیز حدود ۳۰ گل به ثمر رساندم. دوران سختی را گذراندم، راستش را بخواهید حال روحی خوبی نداشتم. چون از شانزده سالگی در تیم آسیایی ذوب آهن بازی کردم و حتی ملی پوش بودم. دوست داشتم زودتر پیشرفت کنم، ولی شاید مسیر زندگی حرفه ایم و این تجربه‌ها باعث شد قدر جایگاهم را بیشتر بدانم. حالا تمام تلاشم را می‌کنم که در لیگ برتر بمانم و عملکردم را بهبود دهم و اصلا قصد ندارم به لیگ یک برگردم. اولین هدفم کمک به تیم و مربی ام است و هدف دومم بازگشت به تیم ملی است.

2079237

* آینده چادرملو را چگونه می‌بینید؟ با توجه به نقل و انتقالات خوبی که داشتید، هدف تیم فقط بقا در لیگ است؟
– با توجه به نقل و انتقالاتی که انجام دادیم و تمام بازیکنانی که با نظر آقای اخباری جذب تیم شده اند، هدف ما فقط بقا نیست. دوست داریم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و هدفمان این است که بین تیم‌های اول تا هفتم قرار بگیریم. برای سال اول حضور یک تیم در لیگ برتر، شاید این هدف برای تیم ما مناسب باشد، اما برای سال‌های بعد قطعاً چادرملو می‌تواند به اهداف بزرگ‌تری دست یابد. بخصوص اینکه تیم ما تازه سه سال است که تشکیل شده است.

* سخن پایانی شما برای هواداران چیست؟ اولین بازی خانگی در لیگ برتر را پیش رو دارید.
– واقعاً هواداران در یزد دوست داشتند که بازی‌ها زودتر در ورزشگاه خودمان برگزار شود. آنها با شور و اشتیاق زیادی از تیم حمایت کرده‌اند و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که آنها را ناامید نکنیم. تنها تفریح مردم یزد می تواند همین فوتبال باشد. در فوتبال ممکن است هر نتیجه ای رقم بخورد و تا سوت پایان چیزی مشخص نیست، امیدواریم که تا آخرین لحظه از ما حمایت کنند و ما هم بهترین نتیجه را کسب کنیم تا خوشحال به خانه برگردند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn