تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 18:30
6 بازدید
کد خبر : 308424

وام سورپرایز طلایی؛ وام ۴ میلیارد تومانی + نحوه دریافت و شرایط

وام سورپرایز طلایی؛ وام ۴ میلیارد تومانی + نحوه دریافت و شرایط

شایانیوز- بانک های تجارت و توسعه تعاون  طی طرح هایی اقدام به پرداخت وام ۴ میلیارد تومانی به اشخاص واجد شرایط کرده اند. بانک تجارت در طرح تصنیف به صاحبان کسب و کار دارای حساب جاری یا کوتاه مدت با میانگین حساب مبلغ ۸۰۰ میلیون تا ۴ میلیارد تومان وام پرداخت می کند؛ سود این وام

شایانیوز- بانک های تجارت و توسعه تعاون  طی طرح هایی اقدام به پرداخت وام ۴ میلیارد تومانی به اشخاص واجد شرایط کرده اند.

بانک تجارت در طرح تصنیف به صاحبان کسب و کار دارای حساب جاری یا کوتاه مدت با میانگین حساب مبلغ ۸۰۰ میلیون تا ۴ میلیارد تومان وام پرداخت می کند؛ سود این وام ۱۷ تا ۲۳ درصد و صاحبان سپرده میتوانتا ۴۸۰ برابر سپرده خود را وام بگیرند.

این وام نیازمند ضامن رسمی، اعتبار شغلی، پروانه کسب و صنفی می باشد همچنین به خواب سپرده متقاضی نیز ۵ درصد سود سپرده تعلق میگیرد؛ مبلغ هر قسط طرح تصنیف با توجه به سقف چهار میلیارد تومانی وام،‌ نرخ سود ۱۷ درصدی و مدت باز پرداخت حداکثر ۲۴ماهه، ۱۹۷ میلیون تومان خواهد بود.

اما بانک توسعه تعاون در طرح همکار با داشتن حساب قرض الحسنه برای خرید ملک مسکونی یا اداری تا سقف ۴ میلیارد تومان وام می دهد که سود این وام ۲۳ درصد و باز پرداخت آن حداکثر ۴۸ ماهه می باشد؛ همچنین برای دریافت این وام متقاضی نیازمند خواب سپرده نیست و با میانگین حساب و ارائه سند ملک برای ضمانت میتواند وام را دریافت کند.

با توجه به موقعیت ملک و دفتر سقف وام متقاضیان متفاوت است والبته برای شهر های کرج، تهران، مشهد،اصفهان، تبریز و اهواز  سقف این وام ۴ میلیارد تومان است و برای مراکز استان‌ها سه میلیارد تومان و برای ساکنان شهرستان‌ها دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین کرده است.

با توجه به نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت باز پرداخت حداکثر ۴۸ماهه،‌ وام‌ گیرنده باید در هر قسط مبلغ ۱۲۸ میلیون تومان به بانک توسعه تعاون پرداخت کند. نکته درخور توجه درباره طرح همکار بانک توسعه تعاون، پنج میلیون و ۴۶۰ هزار تومان هزینه جانبی است که وام‌ گیرنده ملزم به پرداخت آن خواهد بود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn