تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 21:22
7 بازدید
کد خبر : 308588

از ژیمناست‌های ملی‌پوش تهرانی تجلیل شد | اخبار ورزشی

از ژیمناست‌های ملی‌پوش تهرانی تجلیل شد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این مراسم که به همت هیئت ژیمناستیک استان تهران و با حضور علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد ملی‌پوشان تهرانی اعزامی به رقابت‌های آسیایی ازبکستان و مربیان سازنده آن‌ها جوایز نقدی دریافت کردند. در همین راستا محمدرضا خسرونژاد، سیدمحمد شفیعی، هومن جعفری

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این مراسم که به همت هیئت ژیمناستیک استان تهران و با حضور علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد ملی‌پوشان تهرانی اعزامی به رقابت‌های آسیایی ازبکستان و مربیان سازنده آن‌ها جوایز نقدی دریافت کردند. در همین راستا محمدرضا خسرونژاد، سیدمحمد شفیعی، هومن جعفری و علی اسدی به عنوان ورزشکار و منصور راضی‌نژاد و مسعود جودی به عنوان مربیان سازنده این قهرمانان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در خلال این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اهمیت ژیمناستیک و تاثیر آن در رشته‌های مختلف، گسترش و اشاعه این رشته پایه درسطح استان و کشور را از جمله شاخص‌های توسعه یافتگی کلیت ورزش عنوان کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان از هر گونه اهتمام و جدیت هیئت ژیمناستیک در راستای توسعه این ورزش در هر دو بخش قهرمانی و عمومی حمایت می‌کند.

وی گفت: به همین منظور بزودی جشنواره بزرگ ژیمناستیک در سالن شهید افراسیابی برگزار خواهد شد. امیدوارم اقداماتی از این دست در سایه حمایت صدا و سیما و رسانه‌های گروهی موجب گرایش بیش از پیش علاقه‌مندان به رشته پایه و مادر ژیمناستیک شود.

محسن خوش طینت، رئیس هیئت ژیمناستیک استان تهران نیز از برنامه‌های گسترده هیئت برا گسترش این رشته، حمایت و رسیدگی نسبت به قهرمانان و مربیان فعال و زحمتکش و جذب حداکثری مخاطبین این ورزش در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn