تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 22:36
43 بازدید
کد خبر : 308661

پیروزی تیم ملی با گلزنی هشتمین استقلالی

پیروزی تیم ملی با گلزنی هشتمین استقلالی

جامعه ورزشی آفتاب نو: تیم ملی ایران که در مسابقه اول رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش پرانتقادی را مقابل قرقیزستان ارائه کرده بود، در دومین جدال توانست امارات را شکست داده و یک پیروزی خوب خارج از خانه کسب کند. بردی که در سایه گلزنی مهدی قایدی حاصل شد و این بازیکن که خودش

جامعه ورزشی آفتاب نو:

تیم ملی ایران که در مسابقه اول رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش پرانتقادی را مقابل قرقیزستان ارائه کرده بود، در دومین جدال توانست امارات را شکست داده و یک پیروزی خوب خارج از خانه کسب کند. بردی که در سایه گلزنی مهدی قایدی حاصل شد و این بازیکن که خودش در امارات توپ می‌زند، دروازه میزبان را به زیبایی گشود تا روند پیروزی‌های ما تداوم پیدا کند.

تا قبل از این مسابقه، ۷ بازیکن استقلالی در معیت تیم ملی موفق به گشودن دروازه امارات شده بودند و قایدی هشتمین آبی پوشی است که توانست چنین کاری را انجام بدهد. به لطف گل او، امیر قلعه نویی و شاگردانش یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه کسب کردند.

مرحوم ایرج دانایی فرد، نصرالله عبداللهی، شاهرخ بیانی، رسول خطیبی، فریدون زندی، رضا عنایتی و آرش افشین ۷ بازیکن استقلالی بوده‌اند که قبلاً موفق به گلزنی مقابل امارات شده‌اند و حالا باشو هم به این فهرست اضافه شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn