تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1403 - 0:43
15 بازدید
کد خبر : 308782

تساوی هیجان‌انگیز در آمستردام/ آلمان برد را از دست داد

تساوی هیجان‌انگیز در آمستردام/ آلمان برد را از دست داد

در دیداری هیجان‌انگیز از لیگ ملت‌های اروپا که در ورزشگاه یوهان کرویف آرنا برگزار شد، تیم‌های ملی هلند و آلمان به تساوی ۲-۲ دست یافتند. بازی با حملات سریع هلندی‌ها آغاز شد و تنها در دقیقه ۲ تیموتی ریندرز اولین گل مسابقه را به ثمر رساند تا میزبان‌ها از همان ابتدا پیش بیفتند. با این

در دیداری هیجان‌انگیز از لیگ ملت‌های اروپا که در ورزشگاه یوهان کرویف آرنا برگزار شد، تیم‌های ملی هلند و آلمان به تساوی ۲-۲ دست یافتند.

بازی با حملات سریع هلندی‌ها آغاز شد و تنها در دقیقه ۲ تیموتی ریندرز اولین گل مسابقه را به ثمر رساند تا میزبان‌ها از همان ابتدا پیش بیفتند. با این حال، آلمان خیلی زود بازی را به تعادل کشاند و در دقیقه ۳۸ دنیس اونداف موفق شد گل تساوی را وارد دروازه هلند کند. این پایان نیمه اول نبود و در دقیقه ۳+۴۵ یاشوا کیمیش، با یک ضربه دقیق، آلمان را با نتیجه ۲-۱ پیش انداخت. در آغاز نیمه دوم، بازیکنان هلند برای جبران تلاش خود را بیشتر کردند و در دقیقه ۵۱، دنیل دومفرایس موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا بازی ۲-۲ مساوی شود. در ادامه هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آن‌ها بهره ببرند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn