تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1403 - 2:14
7 بازدید
کد خبر : 308855

تداوم گفتگوها و رایزنی های سیاسی ایران و مکزیک پراهمیت است

تداوم گفتگوها و رایزنی های سیاسی ایران و مکزیک پراهمیت است

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، آلیسیا بارسنا وزیر امور خارجه مکزیک طی تماس تلفنی با سید عباس عراقچی ، انتخاب وی به عنوان وزیر امور خارجه کشورمان را تبریک گفت و برای ایشان و ملت ایران آرزوی موفقیت و بهروزی کرد. وی ابراز امیدواری کرد که گفتگوها و مشورت‌های سیاسی دو کشور تداوم یابد. وزیر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، آلیسیا بارسنا وزیر امور خارجه مکزیک طی تماس تلفنی با سید عباس عراقچی ، انتخاب وی به عنوان وزیر امور خارجه کشورمان را تبریک گفت و برای ایشان و ملت ایران آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که گفتگوها و مشورت‌های سیاسی دو کشور تداوم یابد.

وزیر امور خارجه مکزیک همچنین در مورد موضع کشورش در حمایت از مردم فلسطین گفت؛ مکزیک از آتش بس حمایت می‌کند و معتقد است که خشونت و خونریزی در غزه باید هرچه سریع‌تر متوقف شود.

عراقچی نیز ضمن تشکر از پیام تبریک وزیر امور خارجه مکزیک، بر اهمیت توسعه روابط دوجانبه تاکید کرد. وی تداوم گفتگوها و رایزنی‌های سیاسی میان دو کشور دوست را پُر اهمیت دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و در سطح منطقه و تاکید بر ضرورت توقف فوری این جنایات، افزود؛ جمهوری اسلامی ایران از هر توافق آتش بسی که مورد تأیید ملت و گروهای مقاومت فلسطین باشد، حمایت می‌کند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn