تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1403 - 2:17
6 بازدید
کد خبر : 308860

بازگشت لندروور دیفندر

بازگشت لندروور دیفندر

لندروور نمونه‌هایی بازسازی‌شده‌ از مدل کلاسیک دیفندر را به بازار عرضه خواهد کرد. این ماشین‌ها توسط زیرمجموعه خودروهای کلاسیک … لندروور نمونه‌هایی بازسازی‌شده‌ از مدل کلاسیک دیفندر را به بازار عرضه خواهد کرد. این ماشین‌ها توسط زیرمجموعه خودروهای کلاسیک کارخانه به امکانات مدرن مجهز شده و تغییراتی کرده تا رانندگی با آن‌ها راحت‌تر شود. لندروور

لندروور نمونه‌هایی بازسازی‌شده‌ از مدل کلاسیک دیفندر را به بازار عرضه خواهد کرد. این ماشین‌ها توسط زیرمجموعه خودروهای کلاسیک …

بازگشت لندروور دیفندربازگشت لندروور دیفندر

لندروور نمونه‌هایی بازسازی‌شده‌ از مدل کلاسیک دیفندر را به بازار عرضه خواهد کرد. این ماشین‌ها توسط زیرمجموعه خودروهای کلاسیک کارخانه به امکانات مدرن مجهز شده و تغییراتی کرده تا رانندگی با آن‌ها راحت‌تر شود.

لندروور برای این مدل‌ها از دیفندرهایی استفاده می‌کند که بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ تولید شده‌اند. موتور این ماشین‌ها هشت سیلندر است و ۴۰۵ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. حداکثر سرعت ماشین ۱۷۰ کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعتش ۵.۶ ثانیه است.

برای بهبود عملکرد خودرو، سیستم فنربندی و ترمزها به‌روز شده و اتاق خودرو هم به امکانات مدرنی از جمله رادیوی ماهواره‌ای و یک نمایشگر کوچک مجهز شده است. صندلی‌ها راحت‌تر از مدل‌های کلاسیک دیفندر است و خریداران می‌توانند صندلی اسپرت هم سفارش دهند.

خریداران همچنین می‌توانند امکانات اضافی مانند نردبان، رکاب، باربند، چراغ‌های ال‌ئی‌دی و چرخ‌های بزرگ ۱۸ اینچی برای ماشین خود سفارش دهند.

لندروور نسل جدید دیفندر را در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه کرد. با این حال مدل‌های کلاسیک دیفندر همچنان محبوب است.

این محبوبیت باعث شده تا قیمت مدل‌های بازسازی شده دیفندر بالا باشد. قیمت پایه دیفندر ۱۳۰ کلاسیک که برای هفت سرنشین جا دارد ۲۴۴ هزار و ۸۰۰ پوند (۳۲۱ هزار و ۵۰۰ دلار) است. برای مقایسه، نسل جدید دیفندر ۱۳۰ با قیمت ۸۵ هزار و ۵۸۵ پوند (۱۰۷ هزار دلار) فروخته می‌شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn