تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1403 - 2:32
13 بازدید
کد خبر : 308871

قتل پدر به دست پسر با سلاح شکاری

قتل پدر به دست پسر با سلاح شکاری

بازدید:۱۳۳۵ صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان میانه از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۳ ساعت که اقدام به قتل پدر خود کرده بود، خبر داد.  به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ حسن رفیعی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: شب گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی شنیدن صدای شلیک

قتل پدر به دست پسر با سلاح شکاری

بازدید:۱۳۳۵

صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان میانه از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۳ ساعت که اقدام به قتل پدر خود کرده بود، خبر داد.

 به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ حسن رفیعی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: شب گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی شنیدن صدای شلیک در منزل یکی از روستاهای شهرستان، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعلامی، اعزام شدند.

 

وی افزود: پس از رسیدن کارآگاهان آگاهی و ماموران پلیس در بررسی‌های اولیه مشخص شد، فردی ۲۷ساله به علت مشاجره با پدر خود اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده و پدر خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

سرهنگ رفیعی از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۳ ساعت در استان زنجان با استفاده از شگردهای پلیسی و با تلاش‌های صورت گرفته ماموران پلیس شهرستان میانه و همکاری انتظامی شهر زنجان خبر داد و گفت: علت قتل داشتن مشکلات خانوادگی بوده و پرونده در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان تصریح کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران ناپذیر است.

مهر

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn