تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1403 - 2:42
7 بازدید
کد خبر : 308877

بازیکنانم تا پای جان برای آلمان می‌جنگند | اخبار ورزشی

بازیکنانم تا پای جان برای آلمان می‌جنگند | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازی بین هلند و آلمان در هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. این بازی در ورزشگاه یوهان کرویف آرنا در آمستردام برگزار شد. نارنجی‌پوشان هلند بازی را با گل زودهنگام تیجانی ریندرز آغاز کرد، اما آلمان توانست با گل‌های دنیز

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازی بین هلند و آلمان در هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. این بازی در ورزشگاه یوهان کرویف آرنا در آمستردام برگزار شد. نارنجی‌پوشان هلند بازی را با گل زودهنگام تیجانی ریندرز آغاز کرد، اما آلمان توانست با گل‌های دنیز اونداف و یوشوا کیمیش در نیمه اول پیشی بگیرد. در نیمه دوم، دنزل دامفریز توانست گل تساوی را برای هلند به ثمر برساند.

پس از بازی، یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمان، در مورد نتیجه نهایی گفت: این بازی یک مسابقه جذاب و هیجان‌انگیز از هر دو تیم بود. ما پس از عقب افتادن خوب واکنش نشان دادیم و مستحق این بودیم که در نیمه اول جلو بیفتیم. متأسفانه در نیمه دوم زود گل تساوی را دریافت کردیم. ما در محوطه جریمه خودمان خیلی خشن دفاع کردیم که لازم نبود. ما می‌دانیم که هر بازی قبل از جام جهانی مهم است، چه در لیگ ملت‌ها چه در مقدماتی جام جهانی. تیم به خودش ایمان دارد و هواداران می‌بینند که بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و تا پای جام برای تیم می‌جنگند.

در مورد تعویض جاناتان تاه، ناگلزمان گفت: او در نیمه اول ۴-۵ خطا انجام داد. من نگران بودم که کارت زرد دوم را بگیرد. نمی‌خواستیم ریسک کنیم.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn