تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1403 - 1:06
19 بازدید
کد خبر : 310027

خداراشکر در استقلال ماندم/ حاشیه‌ها اتحاد ما را محکم‌تر کرد | اخبار ورزشی

خداراشکر در استقلال ماندم/ حاشیه‌ها اتحاد ما را محکم‌تر کرد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین مرادمند پس از تمدید قرارداد خود با تیم استقلال، اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که می‌توانم یک سال دیگر با پیراهن استقلال بازی کنم. یک سری مسائل در زمان قبل با باشگاه داشتم که من از استقلال خیلی ناراحت بودم، اما دو ماه صبوری کردم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین مرادمند پس از تمدید قرارداد خود با تیم استقلال، اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که می‌توانم یک سال دیگر با پیراهن استقلال بازی کنم. یک سری مسائل در زمان قبل با باشگاه داشتم که من از استقلال خیلی ناراحت بودم، اما دو ماه صبوری کردم و خیلی اذیت شدم. باز هم می‌گویم خداراشکر می‌کنم که در استقلال ماندم.

بازیکن تیم استقلال درباره اولین بازی تیمش در لیگ نخبگان مقابل الغرافه قطر گفت: بعد از بازی در اهواز همه بازیکنان مصمم شدند که بتوانند آن بازی را جبران کنند و خوشبختانه هم تیمی‌هایم پر قدرت تمرینات را پشت سر می‌گذارند تا بتوانیم در آسیا نتیجه خوبی بگیریم.

مرادمند در خصوص حواشی به‌وجود آمده، خاطرنشان کرد: من در ۵ سالی که در استقلال حضور داشتم تجربه‌های زیادی به دست آوردم و یک نمونه آن هم این است ما می‌توانیم در روز‌های سخت خودمان را نشان دهیم. خداراشکر این حاشیه‌ها توانست اتحاد ما را محکم‌تر کند.

وی ادامه داد: متاسفانه یک سری حاشیه‌ها برای‌مان درست شد و هواداران هم به من بی‌احترامی کردند و بعضی هم یک سری حرف‌ها را هم زدند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn