تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1403 - 7:44
7 بازدید
کد خبر : 310239

المپیک لس‌آنجلس برای ما اهمیت زیادی دارد / پرچم ایران باید بارها و بارها در قلب آمریکا به اهتزاز دربیاید | اخبار ورزشی

المپیک لس‌آنجلس برای ما اهمیت زیادی دارد / پرچم ایران باید بارها و بارها در قلب آمریکا به اهتزاز دربیاید | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو:  سید شروین اسبقیان معاونت قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به خبرگزاری دانشجو درباره اذیت و آزار ورزشکاران ایرانی توسط عوامل خارجی گفت: عوامل استکبار جهانی در هر جای دنیا نفوذ دارند و متأسفانه بچه‌های ما را در مسابقات مختلف تحت فشار و اذیت قرار می‌دهند. شما خودتان دیدید که پس از

جامعه ورزشی آفتاب نو:

 سید شروین اسبقیان معاونت قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به خبرگزاری دانشجو درباره اذیت و آزار ورزشکاران ایرانی توسط عوامل خارجی گفت: عوامل استکبار جهانی در هر جای دنیا نفوذ دارند و متأسفانه بچه‌های ما را در مسابقات مختلف تحت فشار و اذیت قرار می‌دهند. شما خودتان دیدید که پس از کسب مدال طلای هاشمی متقیان در مسابقات چه کار کردند.

وقوع اتفاقات مشابه ماجرای بیت سیاح
وقوع اتفاقاتی مشابه ماجرای بیت سیاح برای ما طبیعی است. اما ما هم باید دقت لازم را داشته باشیم و هوشمندانه عمل کنیم تا چنین اتفاقاتی دوباره تکرار نشود.

المپیک لس‌آنجلس برای ما اهمیت زیادی دارد ؛ باید پرچم ایران  بار‌ها و بار‌ها در قلب آمریکا به اهتزاز دربیاید

سیدمحمد شروین اسبقیان در پاسخ به سوال خبرگزاری دانشجو در خصوص نتایج کاروان ایران در المپیک و پارالمپیک گفت: باید خداوند بزرگ را شکر کنیم که کاروان ایران، هم در المپیک و هم در پارالمپیک، نتایج قابل قبولی به دست آورد. البته برخی از مدال‌های ما در پارالمپیک می‌توانست به طلا تبدیل شود، اما در مجموع نتایج خوبی داشتیم.

اهمیت المپیک لس‌آنجلس
المپیک لس‌آنجلس اهمیت زیادی برای ما دارد، نه فقط به خاطر کسب نتایج ورزشی، بلکه به این دلیل که پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و سرود ملی ما باید بار‌ها و بار‌ها در قلب آمریکا به اهتزاز درآید و نواخته شود. آقای دکتر دنیامالی، وزیر ورزش، برنامه‌ریزی دقیقی برای حضور قدرتمند در این مسابقات دارند و ما نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی در این زمینه داریم.

تمرکز بر رشته‌های مهم المپیکی
در مجمع فدراسیون بوکس نیز اشاره کردم که دیگر رشته‌ها مانند بوکس، والیبال، بسکتبال و حتی فوتبال را با جدیت دنبال می‌کنیم. از فدراسیون‌ها خواسته‌ایم که برنامه‌های دقیقی برای المپیک ارائه دهند تا در این رشته‌ها نیز موفقیت‌های خوبی کسب کنیم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn