تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1403 - 8:26
6 بازدید
کد خبر : 310268

۹ هزار مدرسه بهسازی و نوسازی می شوند

۹ هزار مدرسه بهسازی و نوسازی می شوند

جامعه ورزشی آفتاب نو: حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره بودجه این سازمان در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: عملا در سال ۱۴۰۳ بودجه‌ اندکی از آنچه تخصیص داده شده بود، تاکنون محقق شده است. وی افزود: اینکه تا کنون بودجه مصوب محقق نشده

جامعه ورزشی آفتاب نو:

حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره بودجه این سازمان در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: عملا در سال ۱۴۰۳ بودجه‌ اندکی از آنچه تخصیص داده شده بود، تاکنون محقق شده است.

وی افزود: اینکه تا کنون بودجه مصوب محقق نشده است مهمترین دلیل آن جابه جایی دولت است که با توجه به استقرار دولت چهاردهم و بر اساس مذاکراتی که داشتیم، امیدواریم این مهم طی هفته آتی محقق شود. 

خان محمدی درباره میزان مشارکت خیرین در زمینه بهسازی و شاداب‌سازی مدارس بیان کرد: عمده مشارکت خیرین در حوزه شاداب‌سازی مدارس، به عنوان نیروی انسانی است. 

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: گروه‌های جهادی معلمی، دانش آموزان، طلاب، دانشجویان و بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگی و..‌ در مدارس حاضر شده و به عنوان نیروی انسانی همراه ما در امر بهسازی فای آموزشی خواهند بود. 

رئیس سازمان نوسازی مدارس عنوان کرد:  ۹هزار مدرسه بهسازی و نوسازی خواهند شد، در قالب همین طرح مدارس کانکسی هم جای خود را به مدارس مستحکم خواهد داد.

انتهای پیام/

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn