تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1403 - 9:49
8 بازدید
کد خبر : 310322

هزینه های سفر به ارومیه / سفر وقتی حال میده که با پول کم لاکچری کیف کنی گفتم چه جوری

هزینه های سفر به ارومیه / سفر وقتی حال میده که با پول کم لاکچری کیف کنی گفتم چه جوری

شایانیوز- عمر در گذر هست و هر کسی دوست داره که از لحظات خودش به خو.بی هر چه تمام تر ستفاده کنه چرا که سن هر چقدر که بالاتر میره آدم واقعا متوجه قیمت زمان و این که نمیشه اون رو هیچ جوره به عقب برگردوند میشه به همین دلیل در تکاپو و تلاش برای

شایانیوز- عمر در گذر هست و هر کسی دوست داره که از لحظات خودش به خو.بی هر چه تمام تر ستفاده کنه چرا که سن هر چقدر که بالاتر میره آدم واقعا متوجه قیمت زمان و این که نمیشه اون رو هیچ جوره به عقب برگردوند میشه به همین دلیل در تکاپو و تلاش برای این میفته که جوری تایمش رو برنامه ریزی کنه که به همه ی کارهاش برسه ولی خب در این بین باید مراقب این بود که دچار روتین نشد که برای آدم فرسودگی میاره پس برای جلوگیری از این موضوع باید توی برنامه ریزیمون برای زندگی یه قسمت رو به خوشگذرونی و تفریح اختصاص بدیم که خب برای این منظور راه های بسیاری زیادی وجود داره مثلا یکی رفتن به مهمونی رو تفریح خودش میدونه، یکی وقت گذروندن با دوستانش رو، یکی کتاب خوندن رو و…. که خب با این حساب میشه گفت هزار و یک راه برای تفریح وجود داره ولی یکی از بهترین اون ها رفتن به مسافرت هست.

پس با این حساب توصیه میکنیم که حتما سفر کردن رو در برنامه های خودتون قرار بدید که خب برای این منظور مقاصد بسیار زیادی وجود داره از سفرهای خارجی مثل سفر به تفلیس بگیر تا سفر های داخلی مثل سفر به کیش و… که خب هر کدوم کیف خودشون رو دارن ولی خب مسلما هرینه ها برای هر کدوم از این سفرها متفاوته و در کل سفر رفتن پول میخواد و شاید برخی از اوقات افراد به دلیل این که نمیدونن و براشون روشن نیست که چقدر پول باید خرج کنن بیخیال سفر رفتن میشن ولی خب برای این موضوع راه حل وجود داره و شما میتونید با یه ذره تحقیق در جریان هزینه ها قرار بگیرید مثلا ما در این سری از مقالات خودمون در خصوص هزینه های لازم برای سفرهای مختلف صحبت کردیم مثلا در این مقاله میخواهیم راجع به هزینه های سفر به ارومیه صحبت کنیم، پس اگر مایل به رفتن به این سفر هستید با ما همراه باشید.

هزینه های سفر به ارومیه

سفر به ارومیه به شکل خیلی شیکول پیکول

این بخش از مطلب به اون دسته از دوستانی تعلق داره که دوست دارن به شکل لاکچری و خفن سفر برن که خب مسلما برای این موضوع باید پولش رو هم داشته باشید پس اگر دارید بی زحمت بلیط هواپیما به مقصد ارومیه رو رزرو کنید که به ازای یه نفر با ایرلاینی مثل ایرلاین آسمان باید چیزی حدود ۲,۵۰۷,۵۰۰ پرداخت کنید.

حالا که به مقصد رسیدید باید به فکر محل اقامتتون باشید که برای این منظور میتونید از هتل های پنج ستاره ی واقع در این شهر استفاده کنید که به عنوان مثال برای یه اتاق در هتل آنا ارومیه به ازای هر دو نفر برای هر شب باید ۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان پرداخت کنید که صبحانه هم جزء خدمات هتل هست.

هزینه های سفر به ارومیه

برای غذا هم میتونید از رستوران های لاکچری مثل رستوران شوق، دیاکو، رستوران گازماخ و… خرید داشته باشید. 

هزینه های سفر به ارومیه

سفر به ارومیه به شکل اقتصادی و حساب شده

این قسمت به اون دسته از دوستانی تعلق داره که به شکل کارمندی سفر میکنن و از ماه ها قبل برای سفرشون برنامه ریزی کردن و اهل این که یهویی بزنن به دل جاده نیستن که خب این دسته از افراد برای این منظور میتونن با قطار به این شهر سفر کنن که خب برای یه قطار دو ستاره و کوپه ی شش تخته باید برای هر نفر چیزی حدود ۱۹۰ هزار تومان پرداخت کنید.

حالا نوبت به انتخاب محل اقامتتون میرسه که برای این منظور میتونید در هتل های دو ستاره ی این شهر بمونید که به عنوان مثال برای اقامت در هتل ماه کیمیا ارومیه به ازای هر یه شب برای دو نفر باید ۹۰۰ هزار تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به ارومیه

برای غذا هم میتونید از رستوران های ارزون قیمت در این شهر خریداری کنید که به عنوان مثال میتونید چلوکباب با یه سیخ کوبیده رو ۱۰۰ هزار تومان خریداری کنید.

هزینه های سفر به ارومیه

سفر ارزون ولی هیجان انگیز به ارومیه

خب بریم سراغ این قسمت که برای افردی هست که برای مسافرت ارومیه میخوان کمترین هزینه رو انجام بدن که خب شاید برای این منظور فکر کنید که اتوبوس گزینه ی بهتریه برای رفتن در حالی که بیط اون از تهران به ارومیه ۴۵۵ هزاط تومان هست که مسلما با قطار که در بخش قبلی گفتیم برید بهتره.

اما در خصوص محل اقامت میتونید صرفه جویی کنید و برای این منظور از مسافرخونه استفاده کنید که برای این منظور میتونید توی مسافرخونه ی اسلامبول برای هر شب ۵۰۰ هزارتومان پرداخت کنید.

برای غذا هم میتونید هم خودتون بپزید و هم کنسرو و غذاهای آماده تهیه کنید.

هزینه های سفر به ارومیه

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn