تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1403 - 12:09
20 بازدید
کد خبر : 310447

واکنش عجیب شاخص بورس به رئیس جدید

واکنش عجیب شاخص بورس به رئیس جدید

دیروز روز عجیبی برای اهالی بازار سرمایه بود اغلب پیش‌بینی‌ها حول صعود بورس پس از انتخاب «حجت اله صیدی» به عنوان رئیس جدید سازمان … دنیای اقتصاد: دیروز روز عجیبی برای اهالی بازار سرمایه بود اغلب پیش‌بینی‌ها حول صعود بورس پس از انتخاب «حجت اله صیدی» به عنوان رئیس جدید سازمان می‌چرخید. اما در آخرین

دیروز روز عجیبی برای اهالی بازار سرمایه بود اغلب پیش‌بینی‌ها حول صعود بورس پس از انتخاب «حجت اله صیدی» به عنوان رئیس جدید سازمان …

واکنش عجیب شاخص بورس به رئیس جدیدواکنش عجیب شاخص بورس به رئیس جدید

دنیای اقتصاد: دیروز روز عجیبی برای اهالی بازار سرمایه بود اغلب پیش‌بینی‌ها حول صعود بورس پس از انتخاب «حجت اله صیدی» به عنوان رئیس جدید سازمان می‌چرخید.

اما در آخرین روز معاملاتی هفته و در حالی که سرانجام سکاندار سازمان بورس پس از حواشی استعفای مجید عشقی، از روز گذشته کار خود را آغاز کرد؛شاخص کل ،پرچم قرمز را بالا برد.

نماگر اصلی بورس تهران در روز چهارشنبه بازهم از کانال ۲.۱ میلیون واحد دور شد و در نهایت به سطح دو میلیون و ۸۴ هزار واحد رضایت داد.

البته در این روز همانند روزهای قبل شاخص هم وزن که عملکرد نمادهای کوچک را به رخ می‌کشد نمایش بهتری نسبت به بزرگان بازار داشت و توانست ۰.۷۳درصد بر ارتفاع خود بیافراید.

فعالان اقتصادی در ۲۴ ساعت گذشته در حال پیگیری مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بودند چرا که پیروز  نهایی انتخابات و دوگانه ترامپ و‌ هریس هر کدام می‌تواند حامل سیاست متفاوتی در برخورد با ایران و سیاستگذار‌های اقتصادی کشور باشد.

کارشناسان اقتصادی می‌گویند اظهارات ترامپ پیرامون ایران در بامداد چهارشنبه، واکنش بازارهای ایران را به دنبال خواهد داشت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn